Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف سرخپوشان تهران در لیگ قهرمانان آسیا سرمربی‌اش را برکنار کرد و سکان این تیم را به یک مربی موقت سپرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال تاجیکستان دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه‌اش در سایت توئیتر از برکناری سرمربی این تیم ویتالی لوچنکو و انتصاب مبین ارگاشف به عنوان مربی موقت تیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارگاشف که یک مربی بومی است، در حالی به صورت موقت هدایت نماینده کشورش را برعهده می‌گیرد که  تا ماه می سال جاری سرمربی این تیم بود و لوچنکو هم به عنوان دستیار در کادر فنی او حضور داشت.

برکناری لوچنکو در حالی است که تیم او در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول باشگاهی فوتبال تاجیکستان صدرنشین است.

استقلال تاجیکستان روز سه‌شنبه هفته جاری در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس است.

تست کرونای پرسپولیسی‌ها در تاجیکستان منفی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد