Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

روایت حضور رئیس جمهور در طبس/ بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان های قزوین/ تسلیت چهره های سیاسی در پی درگذشت حیدر رحیم پور ازغدی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور پستی را از جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر کرد:

" رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:
گام‌های تحولی خوبی در زمینه مقابله با شیوع کرونا برداشته شده است.

اولین گام تحولی در حوزه ساخت واکسن برداشته شده و علاوه بر ارائه مجوز به واکسن فخرا، خطوط تولید واکسن‌های برکت و رازی نیز ارتقا و توسعه یافته است.

در صدور مجوز توزیع و استفاده از واکسن‌های ساخت داخل تسریع شده، اما به هیچ وجه دقت تحت تاثیر سرعت قرار نگرفته است.

افزایش آمار واردات و همزمان افزایش آمار واکسیناسیون روزانه تا حدود زیادی باعث ایجاد آرامش و رفع نگرانی‌های مردم شده و امیدواریم واکسیناسیون روزانه به زودی آمار ۲ میلیون نفر در روز را پشت سر بگذارد.

به منظور مدیریت افکارعمومی در مواجهه با شیوع کرونا و رفع نگرانی‌های بی‌مورد، بهتر است با نظارت وزارت بهداشت نشست‌های علمی و کارشناسی در صدا و سیما برگزار شود و دیدگاه‌ها و نظرات مختلف در این جلسات ارائه شده و به بحث و بررسی دقیق گذاشته شوند."

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون کرونا بازدید کرد:

" سفر به استان زنجان و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در حال احداث، مراکز واکسیناسیون و کرونا"

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تصویری را از حاج حیدر رحیم پور ازغدی در حسابش منتشر کرد:

" بسم الله الرحمن الرحیم⁣
انا لله و انا الیه راجعون ⁣

درگذشت مبارز نستوه و اندیشمند انقلابی جناب آقای حاج حیدر رحیم پور ازغدی موجب تاسف و تاثر شد. ⁣

آن مرحوم که در سال‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی از پیشگامان نهضت اسلامی در خراسان بود، در سال‌های بعد از انقلاب نیز عمر خود را وقف ترویج معارف اسلامی کرد و همواره از مروجان مطالبه‌گری و عدالت‌طلبی انقلابی بود و با بیان صریح کاستی‌ها و ضعف‌ها، جمع کثیری از جوانان مومن و انقلابی را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) آشنا کرد؛ دغدغه‌مندی مرحوم رحیم پور ازغدی در خصوص ضعیف‌ترین اقشار جامعه و رفع تبعیض در جامعۀ اسلامی و ترویج عدالت‌طلبی انقلابی باقیات صالحات ارزشمندی از ایشان بر جا خواهد گذاشت. ⁣

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به عموم شاگردان و علاقه‌مندان ایشان به خصوص در شهر مشهد و همچنین به خانوادۀ معزز آن مرحوم بالاخص دانشمند محترم و مجاهد سال‌های دفاع مقدس جناب آقای حسن رحیم پور ازغدی تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم. "

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از عموم مردم برای شرکت در مرحله سوم کارآزمایی واکسن فخرا دعوت کرد:

" هموطن گرامی جهت مشارکت در مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا و دریافت یکی از واکسن‌های فخرا یا سینوفارم به تارنمای http://fakhravac.ir مراجعه نمایید."

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با انتشار توئیتی از رایزنی با مقامات عراقی درباره موضوع سفر اربعین خبر داد:

" السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

رایزنی‌ها با مقامات عراق و تلاش برای افزایش تعداد زوار اربعین حسینی (ع) برای اعزام زمینی و هوایی به کربلای معلی، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، همچنان ادامه دارد.

البته هموطنان عزیز می‌دانند که امسال به دلیل محدودیت‌های جدی کرونایی و ضرورت حفظ سلامت زوار، به هیچ وجه امکان پیاده روی میلیونی اربعین به داخل عراق وجود نداشته و حتی افزایش تعداد نیز با محدودیت قابل توجهی همراه است.

به تلاش و پیگیری‌های خود ادامه می‌دهیم"

علیرضا زاکانی، شهردار تهران درگذشت مرحوم رحیم پور ازغدی را با انتشار توئیتی تسلیت گفت:

" إنا لله‌ و انا الیه‌ راجعون
ضایعه درگذشت حاج حیدررحیم‌پور ازغدی که سال‌های متمادی از نهضت ملی شدن صنعت نفت تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن تلاش صادقانه‌ای در تحقق احکام اسلامی در جامعه داشتند را به خانواده و استاد رحیم‌پور ازغدی، تسلیت میگویم و برای این مبارز انقلابی غفران مسالت دارم."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف امیرعبداللهیان وزیر بهداشت ابراهیم رئیسی رحیم پور ازغدی واکسن فخرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد شوراها قابل دفاع است

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب هوشیار ظهر امروز شنبه در آئین نکوداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: مجموعه شوراها برآمده از نظام مردم سالاری دینی بوده و از درون مردم رشد یافته و به عنوان نماینده مردم در ارکان دولت اسلامی حضور دارند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی پنج مرحله اعم از حکومت اسلامی و دولت اسلامی و در نهایت دنیای اسلامی تدوین شده بود و امروز باید جایگاه خود در ارکان دولت اسلامی را ارزیابی کنیم.

هوشیار شوراهای اسلامی شهر را در تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: تمام این اصول اسلامی، منشوری است که امیرالمؤمنین علی (ع) نیز در نهج البلاغه اعلام کرده است. با وجود اینکه نمی‌توان مدعی ادامه روش امام علی (ع) شد ولی می‌توان در راستای همان مسیر گام برداشت.

شهردار تبریز عملکرد شوراها را قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: هر میزان بتوان جهت شفافیت در امور تلاش کرده و شفافیت در مسائل اعمال شود به همان اندازه نیز پیشبرد امور تسهیل می‌یابد.

وی از روز شوراها به عنوان فرصتی برای تطبیق و ارزیابی عملکرد این نهاد نام برد و تصریح کرد: شوراهای اسلامی در سطح کشور خواستار تفویض امور حاکمیتی به مردم هستند و باید در نهاد سیاستگذاری بالادستی این تفویض اختیار به شوراهای اسلامی رخ دهد.

هوشیار ادامه داد: به عبارتی باید دولت به سمت موضوعات حاکمیتی رفته و ما نیز پیگیر امور جزئی خواهیم بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری‌ها از خدماتی به فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: امروزه در شهرها با مشکلات اجتماعی بسیاری روبرو هستیم و باید شهر را برای زیست مومنانه شهروندان آماده کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 6090103

دیگر خبرها

  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • در دانشگاه آمریکا به فارسی می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل»
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است