Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرآیند تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا در فاز دوم صنعتی کارخانه شفافارمد از هفته گذشته آغاز شده و طی روزهای آینده اولین محصول این خط نیز به دست خواهد آمد.

به گزارش برنا؛ مدیرعامل کارخانه شفافارمد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: تا امروز در فاز یک کارخانه شفافارمد نزدیک به 10 میلیون دوز واکسن "کوو ایران برکت" تولید شده که از این تعداد حدود 5 میلیون و 200 هزار دوز واکسن پس از گذراندن مراحل کنترل کیفیت ، تحویل وزارت بهداشت شده و مابقی واکسن‌ها نیز پس از گذراندن این مراحل به تدریج جهت تزریق عمومی در سمراکز واکسیناسیون عمومی تحویل وزارت بهداشت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن جلیلی درخصوص فاز دوم این کارخانه نیز گفت: روند تولید واکسن برکت در فاز دوم صنعتی کارخانه نیز ازهفته گذشته آغاز شده و به لطف خدا طی روزهای آینده اولین محموله تولیدی این خط نیز توسط متخصصان و دانشمندان گروه دارویی برکت به دست خواهد آمد، این فاز طی روزهای آینده رسما افتتاح خواهد شد.

مدیر پروژه واکسن ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: خط جدید ظرفیت تولید 6 تا 8 میلیون دوز واکسن کرونا را دارد و ظرفیت خوبی به توان واکسیناسیون کشور اضافه خواهد کرد.

جلیلی با اشاره به نصب تجهیزات سومین فاز صنعتی کارخانه شفافارمد نیز افزود: فعالیت در خط سوم تولید هم به صورت بی‌وقفه درحال انجام است و طی هفته‌های آتی  خبرهای خوبی درخصوص راه‌اندازی فاز سوم تولید واکسن کوو ایران برکت و ایجاد ظرفیت تولید بیش از 20 میلیون دوز واکسن در ماه را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران واکسیناسیون وزارت بهداشت کرونا کوو ایران برکت واکسیناسون کارخانه شفافارمد میلیون دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی نوبت صبح امروز_ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت_ مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

کد خبر 749236

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد