Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@12:36:33 GMT

دستگیری عامل تیراندازی در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۰۱۹۸

دستگیری عامل تیراندازی در آبادان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: با وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان ، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک به محل مراجعه کردند و با انجام تحقیقات اطلاعاتی و میدانی ،موفق شدند محل اختفای فرد قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این درگیری مسلحانه که در روستای ابوشانگ آبادان رخ داده بود یک نفر درصحنه فوت و فرد دیگری نیز از ناحیه شکم مجروح شد که به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه فرد قاتل نیز از صحنه متواری شد تصریح کرد: بلافاصله با تشکیل پرونده قضایی موضوع شناسایی قاتل در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی ، علت و انگیزه تیراندازی منجر به جرح و قتل پسر عموهایش را اختلاف مالی ذکر کرده ، گفت :پرونده قضایی علیه متهم تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شد و تلاش ها برای کشف سلاح به کار رفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی یک عامل تیراندازی را دراین‌رابطه شناسایی که طی هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش به همراه یک قبضه سلاح کمری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده است، گفت: متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097671

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت