Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-27@12:00:17 GMT

رییس دفتر رییس جمهوری مدیر کل تشریفات را منصوب کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۰۴۶۱

رییس دفتر رییس جمهوری مدیر کل تشریفات را منصوب کرد

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حکم غلامحسین اسماعیلی خطاب به رضا نقی‌پور آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم مراسم و تشریفات و به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل تشریفات» منصوب می‌شوید.

اسماعیلی در این حکم تاکید کرد: برنامه‌ریزی، سیاستگذاری منطقی، نظارت و مدیریت شایسته امور مربوط به تشریفات میهمانان خارجی، سفرای خارجی و برنامه‌های رسمی رییس جمهوری، معاون اول و سایر مقامات نهاد، یقیناً ما را در تحقق اهداف والای سازمانی کارساز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امید است با عنایت الهی و عمل به مفاد منشور دولت مردمی و همچنین تشریک مساعی سایر همکاران و استفاده بهینه و موثر از تمامی ظرفیت‌های سازمانی موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد