Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: بیمارستان آموزشی درمانی ۲۰۲ تختخوابی شهرستان بم در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در سال ۹۶کلنگ زنی شده و امیدواریم ظرف دو سال آینده آماده خدمت رسانی شود.

«هادی شهسوارپور» امروز ۲۰ شهریورماه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان جدید بم اظهار کرد: امیدواریم ظرف دو سال آینده بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی آماده خدمات‌رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلنگ این پروژه در سال ۹۶ به زمین زده شده و این در حالی است که در دو مرحله به پیمانکار واگذار شد.

شهسوارپور با اشاره به آغاز مجدد روند ساخت بیمارستان تصریح کرد: در جلسۀ میدانی امروز که در محل پروژه ساخت بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی برگزار شد؛ با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی بم مشکلات مربوط به بحث پیمانکاری این بیمارستان حل و پیمانکار جدید این پروژه نیز انتخاب شده است.

وی افزود: بعد از فاصله زمانی که پیمانکار انتخاب شد، همراه با مسئولین از محل بازدید شد و با اداراتی که می‌توانستند به روند پیشرفت پروژه کمک کنند نشستی برگزار و مشکلاتِ پیمانکار برای ادامه کار بررسی شد.

فرماندار بم در ادامه گفت: مسائل دیگری نیز وجود دارد که باید در استان و همچنین در کشور پیگیری و بررسی شود و قرار شد از ظرفیت نماینده مردم شرق استان در مجلس هم استفاده بشود.

وی بیان کرد: باید در مرکز استان نیز جلساتی درخصوص موارد مرتبط با بحث محیط زیست و واگذاری زمین برای مجتمع دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود، بیان کرد: با توجه به تغییر وضعیت این پروژه و اینکه در یک فاز تعریف شده، حدود ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی کل این پروژه است.

شهسوارپور ادامه داد: پیمانکار قبلی این پروژه طبق ماده ۴۶ خلع ید و پروژه به پیمانکار جدیدی واگذار شد؛ پیمانکار جدید نیز با یکسری مشکلات درباره انشعابات برق، آب، گاز، مخابرات و تهیه سیمان روبه رو شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم ظرف دو سال آینده که مدت قراردادِ پیمانکار است همه موارد با جدیت پیگیری شود و کار ظرف مدت معینی که مشخص شده به اتمام برسد و بیمارستان آماده خدمات رسانی به مردم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بيمارستان بم پيمانكار سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی