Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودرو آریزو ۵ جدید که به تازگی در بازار کشور چین عرضه شده است، در ابتدای پاییز ۱۴۰۰ توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می گردد. نسل اول آریزو ۵ در سال ۱۳۹۵ با موتور ۱۵۰۰ سی سی با گیربکس های دستی و اتوماتیک CVT به بازار کشور عرضه گردید. در سال ۱۳۹۶ شرکت مدیران خودرو با تغییر موتور به ۱۵۰۰ سی سی توربو و استفاده از گیربکس  CVT توانست جوانانی که به دنبال سدانی پرشتاب و با طراحی مناسب بودند را به سوی خود جذب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نسل جدید خودرو آریزو ۵ جدید با تغییرات متعدد فنی و آپشنی مواجه گردیده است این تغییرات سبب شده است تا این خودرو علاوه بر  دارا بودن طراحی به روز مخصوصا در تریم داخلی  خودرو بتواند نسبت به نسل های قبل سریعتر و کاراتر باشد. طراحی جدید داشبورد و تریم داخلی که شامل تغییراتی مانند : تریم داخلی به طرح فیبر کربن و استفاده از دیسپلی ۸ اینچی و همچنین تغییر دکمه های سیستم ایرکاندیشن به صورت تاچ، کابینی اسپرت و به روز با ارگونومی بالا را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.  فرمان برقی با طراحی غربیلک جدید علاوه بر راحتی در مسیرهای طولانی باعث  کاهش مصرف سوخت نیز می گردد. یکی از اصلی ترین تغییرات صورت گرفته در آریزو ۵ جدید استفاده از ترمز دستی برقی و اتوهلد می باشد که ضمن  ایجاد راحتی بالا در ترافیک و کاهش خطای راننده در مسیرهای شیبدار و یا رها شدن پدال ترمز ، در بلند مدت نیز سبب کاهش مصرف سوخت  می گردد. . همچنین به عنوان اصلی ترین تغییر صورت گرفته در آریزو ۵ جدید می توان به استفاده از گیربکس ۹ سرعته CVT جدید در کنار موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو اشاه نمود که نسل جدید این خودرو را تبدیل به سریع ترین نسل آریزو ۵ نموده است.

در انتها لازم به ذکر است، آریزو ۵ جدید با تغییرات فنی و آپشنی قابل توجه با بکارگیری سفیر برندی جوان قصد حضور بیش از پیش در بین جوانانی که به دنبال خودرویی به روز با آپشنهایی کاربردی در کنار پیشرانه ای چالاک هستند را دارد.

کد خبر 625989

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آریزو ۵ جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت

به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌. 

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود