Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساکنان جزیره خارگ سال‌ها با مشکل آبرسانی مواجه هستند گفت: در این راستا با هماهنگی انجام شده مدیریت آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی واگذار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، عبدالکریم جمیری شامگاه شنبه در نشست بررسی وضعیت آبرسانی به جزیره خارگ از برگزاری نشست هماهنگی بین وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای استقرار نمایندگی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جزیره خارگ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی جزیره خارگ در حوزه آب و فاضلاب اظهار داشت: مردم جزیره خارگ از مشکلات موجود در حوزه تأمین و توزیع آب شرب و همچنین ساماندهی فاضلاب سال‌ها است نارضایتی دارند.

جمیری بیان کرد: اکنون وزارت نفت متولی تأمین آب آشامیدنی ساکنان جزیره خارگ است ولی در زمینه توزیع و مدیریت آب و جمع‌آوری فاضلاب مشکلات زیادی وجود دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از نشست تخصصی با مسئولان شرکت ملی نفت و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد و بیان کرد: در این نشست نتایج مطالعات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و با توافقی که بین شرکت ملی نفت و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد قرار است مدیریت آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی واگذار شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس: آبرسانی به مردم "خارگ" متولی مشخصی نداردتامین اجتماعی یک‌سوم درآمد حاصل در استان بوشهر را در رفع مشکلات مردم هزینه کندرئیس مجمع نمایندگان بوشهر: اعتبارات آبرسانی در لایحه بودجه 1400 در نظر گرفته شده است

جمیری خاطر نشان کرد: در نشستی که پایان شهریورماه با مشارکت مدیرعامل شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب برگزار می‌شود نتایج این اقدامات و مطالعات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برای انتخاب پیمانکار بخش خصوصی و انجام مناقصه تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و فاضلاب مدیریت آب بخش خصوصی جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی از آزادسازی وثیقه و به نام شدن بیش از ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر از کارگران خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان خصوصی سازی، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر اعلام کرد: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۰ سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (۳) ماده «۲۰» قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۶۲ سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳۰۰۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

سرپرست سازمان خصوصی سازی افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد درصد اقساط با مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

بازیان در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنها واگذار کنند.

وی اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیات واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و گفت: به موجب تصمیم دیگر هیات واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف‌نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران