Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:47:00 GMT

پایگاه‌های تزریق واکسن در بروجرد افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۰۸۲۰

پایگاه‌های تزریق واکسن در بروجرد افزایش یابد

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: پایگاه‌های تزریق واکسن در شهرستان افزایش یابد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه ستاد کرونا در خصوص بررسی وضعیت واکسیناسیون در بروجرد و اضافه کردن مراکز بیشتر با زمان‌بندی گروه‌های سنی جهت واکسیناسیون که امروز ۲۰ شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: تا جایی‌که می‌توانیم باید مردم را به رعایت شیوه‌نامه بهداشتی دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از کارهای که در بروجرد انجام شود گسترش پایگاه‌های تزریق واکسن است و آمار واکسیناسیون در شهرستان روزانه باید سه برابر افزایش یابد.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: پایگاه‌های واکسیناسیون نیز باید افزایش یابند و در صورت امکان سه شیفته شوند و بر پایگاه‌ها نظارت شوند چون تنها راه واکسینه کردن است.

حسینی اضافه کرد: با توجه به اینکه از ۱۸ سال به بالا می‌توانند برای واکسن اقدام کنند برای اینکه ازدحام ایجاد نشود باید پایگاه‌ها افزایش داده شوند و سه شیفته شوند.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از ازدحام رده‌های سنی برای هر روز اعلام شود که دچار هرج‌ومرج نشویم.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: در حال حاضر هر چیزی از استان تقاضا داشته باشیم در اختیار بروجرد قرار می‌دهند و از افراد داوطلب نیز در این راستان کمک گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد حسینی ستاد کرونا همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان