Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:26:59 GMT

یک‌هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۰۸۲۷

یک‌هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شدند

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» عصر شنبه در آئین شبی با شهدا در روستای ورچه خمین، افزود: محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی بی‌منت به مردم یکی از اقدامات مهمی است که توسط سپاه و بسیج با قوت درحال پیگیری است و گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم و زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق محروم از هیچ‌کوششی دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: بیش از ۷۶۰ خانه محروم  یک سال اخیر تحویل نیازمندان شده و طرح‌های زیادی در عرصه‌های آب،کشاورزی،عمرانی و سازندگی نیز انجام شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ایران اسلامی توانمندی  و ظرفیت‌های فراوانی دارد و چنانچه از آن به درستی بهره‌گیری شود، مردم طعم شیرین‌ انقلاب اسلامی را خواهند چشید از این رو می‌طلبد آحاد مردم،  یاریگر دولت در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب باشند.

سردار کریمی از ضروریات مهم کنونی کشور را توجه به درس‌ها و عبرت‌های عاشورا عنوان کرد و گفت:  مقاومت در برابر دشمنان، ایستادگی بر روی ارزش ها، تسلیم نشدن در برابر فتنه ‌نگیزی‌ها و توطئه‌های دشمنان از درس های مهم قیام عاشورا است.

وی تصریح کرد:تقویت فرهنگ‌ امر به معروف و نهی از منکر، جلوگیری از تحریف واقعیت، احیای فرهنگ های ارزشی از دیگر درس های مهم عاشورا است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد : به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ عاشورا بار دیگر در جامعه احیا شد و ملت ایران با روحیه عاشورایی در این سال ها از مقاطع سخت عبور کرده‌اند.

سردار کریمی یادآور شد: دشمنان در فضای مجازی به‌دنبال فراموشی پیامدها و درس های عاشورا هستند و و درصدد هستند جای ارزش‌ها را با ضد ارزش ها و مجاهد را با مفسدان عوض کنند که نیاز است نسبت به توطئه‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.
وی، مهمترین وصیت شهدا را تبعیت از ولایت دانست و گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط مختلف ولایتمداری مردم است و دشمنان با اقدامات مختلف به دنبال جدایی ملت از ولایت هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تولید واکسن ایرانی نشان از ایمان و و اعتقاد به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی است و اکنون برخی در فضای مجازی به دنبال ایجاد واهمه مردم برای تزریق واکسن هستند هرچند که ملت ایران همچون گذشته در برابر این توطئه ها هوشیارانه عمل می‌کنند.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه تمام‌توان خود را برای تسریع در انجام واکسیناسیون مردم پای کار آورده و هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد و باید از این فرصت طلایی بیشترین بهره‌گیری را کرد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی انقلاب اسلامی استان مرکزی درس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود