Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بیش از یک ماه وقفه، مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر امام زاده عبدالله(ع) آمل برگزار شد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر امام زاده عبدالله با حضور شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، حق شناس معاون هماهنگی امور عمرانی، ضربی بخشدار امام زاده عبدالله و اعضای شورای اسلامی این شهر در دفتر فرماندار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اجرای مراسم تحلیف، انتخابات داخلی برگزار و شهردار منتخب این شورا نیز مشخص شد.

براساس رأی گیری، عباسقلی اسکو به عنوان رئیس، محمدرضا داداشپور نایب رئیس، مهدی اسکو به عنوان منشی، نصرالله فضلی رابط شورای شهرستان و مرتضی ابراهیمی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر معرفی شدند.

همچنین این شورا، مهدی حسن نژاد معاون شهرداری آمل را به عنوان شهردار منتخب به استانداری مازندران معرفی کرد.

کد خبر 521224

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران امام زاده شهرداری انتخابات شهرداري ساري انتخاب شهردار شهر امامزاده عبدالله شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امام زاده عبدالله شورای اسلامی مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر