Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:45:34 GMT

نفت مسجدسلیمان یک هافبک به خدمت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۱۴۰۵

نفت مسجدسلیمان یک هافبک به خدمت گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز بارانی امشب پس از توافق با مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان با عقد قراردادی دو ساله به جمع شاگردان سیروس پور موسوی اضافه شد.

بیش از این محمد طیبی، میثم نقی‌زاده و حسن مرادی‌فر نیز جذب نفت مسجد سلیمان شدند.

همچنین مهران امیری هافبک نفت مسجد سلیمان قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا همچنان با پیراهن این تیم در میادین حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد کرمانشاهی، احمد گوهری، سیروان قربانی، نیما انتظاری، فردین رابط، محمد بلبلی، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهیدست، سجاد جعفری، ساسان حسینی، عباس بوعذار، محمدمهدی محبی، عباس عسکری، سعید کریمی و امیرحسین باقرپور بازیکنانی هستند که با پایان قرارداد خود در فصل نقل و انتقالات از تیم نفت مسجدسلیمان جدا شدند.

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از بیست و پنجم مردادماه آغاز شده است و تا شانزدهم آبان سال جاری ادامه دارد.

کد خبر 5302388

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال استقلال خوزستان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعاونی اردبیل گرگان ایلام عکس استانها ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست