Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز گفت: دفترخانه‌های اسناد رسمی برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین دلیل، وکالتنامه تعویض پلاک صادر نمی‌کنند در صورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار کرده‌اند.

عبدالرضا عساکره در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مشکلات ایجاد شده برای تعویض پلاک خودروها اظهار کرد: علی رغم اینکه دادستان کل کشور و دادستان اهواز، برگه سبز صادر شده از سوی نیروی انتظامی را به رسمیت می‌شناسند اما دفترخانه‌ها برای صدور وکالت‌نامه تعویض پلاک، گوش شنوایی ندارند و از این کار سرپیچی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفترخانه‌ها برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین دلیل، وکالت‌نامه صادر نمی‌کنند درصورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار کرده‌اند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز گفت: خودرویی که معامله می‌شود، خریدار پس از خرید خود به دنبال دریافت وکالتنامه تعویض پلاک می رود اما دفترخانه ها به دلیل آن که از عدم ثبت سند دفترخانه ای متضرر می شوند با خریدار همکاری نمی کنند.

عساکره گفت: از نظر قانونی، برگه سبز خودرو، سند مالکیت است و دیگر به تنظیم سند در دفترخانه ها نیازی نیست؛ بنا بر استعلاماتی که از سایر نمایشگاه داران در اهواز صورت گرفته است، هیچ کدام از آن ها موفق به اخذ وکالتنامه تعویض پلاک از طریق دفترخانه ها نشده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفترخانه تعویض پلاک خودرو استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان دفترخانه ها تعویض پلاک برگه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی

مهدی ضیغمی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: فعلا عرضه خودرو‌های برقی در همان سامانه قبلی خودرو‌های وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودرو‌های وارداتی راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • لوازم یدکی رنو
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب