Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@07:06:44 GMT

اعزام ۱۳ موکب از استان مرکزی به عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۱۸۳۴

اعزام ۱۳ موکب از استان مرکزی به عتبات عالیات

حسین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بعد از اعلام ستاد اربعین کشور در خصوص اعزام موکب‌های اربعین حسینی و موافقت کشور عراق، اقدام به اطلاع رسانی در سطح موکب‌های استان شد تا موکب‌هایی که با شرایط فوق، توانایی آمادگی و ظرفیت اعزام را دارند، تعیین و از خادمین خود ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: بعد از اعلام آمادگی ۱۳ موکب از موک‌بهای اربعین حسینی طی مراحل اولیه لیست  اعزام خادمین موکب که حدودا ۳۷۰ نفر است جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در شهرهای مقدس  نجف اشرف، مسیر نجف به کربلا و کربلای معلی، به کمیته اسکان و تغذیه کشور ارسال تا پس از تاییدیه از ستاد اربعین حسینی جهت اخذ ویزا  اقدامات بعدی برای اعزام موکب‌ها جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی یکی از شرایط اصلی برای اعزام خادمین دریافت هر دو مرحله واکسن کوید۱۹ است.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پياده روي اربعين استان مركزي موكب اراك حسين آبادي اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند