Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:18:00 GMT

شهادت حضرت رقیه (س) ظلم‌های امویان را آشکار و افشا کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۱۹۴۱

شهادت حضرت رقیه (س) ظلم‌های امویان را آشکار و افشا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه‌شب در مراسم سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اظهار داشت: شهادت حضرت رقیه (س) لکه ننگین دیگری بر طبل رسوایی دربار امویان است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت رقیه (س) در سه سالگی به شهادت رسید و جلوه دیگری از شکوه و عظمت قیام عاشورا و حامل پیام مهمی است که باید از آن آموزه بهره برده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: حضرت رقیه (س) آن ستاره درخشان و بی غروب جهان تشیع با شهادت خود جنایات و ظلم‌های امویان را آشکار و افشا کرد.

وی ضمن گرامیداشت شهادت دردانه سه ساله حسین بن علی علیه‌السلام حضرت رقیه (س) تصریح کرد: حضرت رقیه (س) با شهادت خود نشان داد که جنایت پیشگی غاصبان و دین گریزان حرفه‌ای هرگز حد و مرز ندارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حضرت رقیه (س) نقش بسیار تأثیرگذاری در تبدیل واقعه عاشورا به یک جریان سیال تاریخی دارد افزود: جنایت پیشگان و دین گریزان، کودک‌کشی را جایز می‌دانند

کد خبر 5302413

منبع: مهر

کلیدواژه: قیام عاشورا بوشهر حضرت رقیه عاشورا ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعاونی اردبیل گرگان ایلام عکس استانها ستاد ملی مقابله با کرونا حضرت رقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که‌ در کره جنوبی در حال برگزاری است، رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R2 کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.

هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!