Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در ایتالیا همزمان با سالگرد حاددثه ۱۱ سپتامبر یک حمله با چاقو گزارش شده است.

در این ارتباط گفته شده که یک شهروند اهل سومالی در حمله با چاقو در منطقه امیلیا واقع در رم، پایتخت ایتالیا، پنج نفر را مجروح کرد.

وقوع این حمله در ساعات عصر و همزمان با برگزاری سالگرد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر در آمریکا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده که فرد مظنون، فردی ۲۶ ساله است که در ابتدا دو زن را در هنگام بررسی بلیط اتوبوس خود با چاقو مجروح کرده و سپس به سه مسافر دیگر از جمله یک پسر ۵ ساله قبل از خروج از اتوبوس حمله کرده و آن‌ها را نیز مجروح کرده است.

پلیس ایتالیا فرد مهاجم را دستگیر کرده اما همزمان گفت که به نظر نمی‌رسد فرد مهاجم ارتباطی با سازمان‌های تروریستی یا افراطی داشته باشد.

اداره پلیس ایتالیا همچنین در ارزیابی خود افزوده که فرد مهاجم به احتمال بیشتری تحت تأثیر مواد مخدر بوده است.

همچنین گفته شده این شهروند سومالیایی به تازگی وارد اروپا شده بود و چند ماه پیش درخواست پناهندگی خود را تکمیل کرده بود.

در عین حال همزمانی این حادثه با سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر به نگرانی‌ها در اروپا و بویژه در ایتالیا دامن زده است، هرچند تحقیقات پیرامون این حادثه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5302427

منبع: مهر

کلیدواژه: ایتالیا عملیات تروریستی حمله تروریستی 11 سپتامبر افغانستان ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی طالبان روسیه طالبان افغانستان عراق لبنان ترکیه ایران سوریه 11 سپتامبر کره شمالی ۱۱ سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خبرگزاری شهاب گردان‌های شهداء الاقصی اعلام کرد: مرکز نظامی «نتساریم» را از چند محور زیر آتش قرار دادیم.

در بیانیه گردان‌های الاقصی آمده است که این حملات در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام شده و این مرکز از چند محور زیر حملات راکتی شدید قرار گرفته است.

از سوی دیگر گردان‌های شهداء الاقصی صحنه‌هایی از حمله به پایگاه نظامی زیکیم منتشر کردند.

رزمندگان گردان‌های الاقصی با مشارکت مبارزان شهید عمر القاسم و گردان‌های عبدالقادر الحسینی این مرکز نظامی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که تل آویو آماده عقب نشینی از گذرگاه نتساریم به عنوان بهای انجام توافق اسیران است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: برای اولین بار نهاد‌های امنیتی به دنبال یافتن جایگزین‌هایی از عملیات گسترده در رفح هستند.

همزمان منابع صهیونیستی و آمریکایی اعلام کردند: ما منتظر پاسخ یحیی السنوار رهبر حماس در غزه هستیم.

از سوی دیگر منابع آگاه اعلام کردند که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند مذاکرات آتش بس با توجه به رایزنی گسترده مصر با همه طرف‌ها حاصل شده است.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ این رژیم در ساعت ۱۸:۳۰ امروز برای بررسی درباره توافق مبادله و نیز بحث آمادگی عملیات رفح خبر داد.

دیگر خبرها

  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • خبر‌ها درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره همزمان با طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر