Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: هر بوکسوری که شایسته باشد را در تیم نگه می‌دارم، اما مقابل کسی که بخواهد از طریق سروصدا و حاشیه‌سازی به تیم راه پیدا کند، می‌ایستم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان. در خصوص اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: تمرینات طبق برنامه پیش می‌رود و بوکسور‌های حاضر در اردو روزی دو نوبت تمرین می‌کنند تا پس از مدتی دوری از اردو‌ها بتوانیم آن‌ها را به شرایط نسبتا ایده‌آل نزدیک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چند روز آینده رقابت‌های انتخابی را شروع می‌کنیم تا ببینیم آیا چهره جدیدی از دل این رقابت‌ها بیرون می‌آید یا خیر.

وی افزود: انتخابی‌ها را به صورت فشرده برگزار می‌کنیم تا ببینیم چه خروجی خواهد داشت و از آنجایی که عدم برگزاری قهرمانی کشور و لیگ یک مقدار دست ما را خالی کرده، تنها راه شناخت چهره‌های جدید همین مسابقات انتخابی است.

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به اینکه اول شدن در انتخابی‌ها به معنی فیکس بودن در تیم است، گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام با چند بوکسور به مسابقات جهانی برویم. شاید در هر ۱۳ وزن بوکسور داشته باشیم و شاید با تعداد خیلی کمتر عازم صربستان شویم، اما اول شدن در انتخابی به معنی پایان کار نیست، چون در برخی اوزان نفر اول داریم و برگزیده‌های انتخابی‌ها باید با نفر اول هم بازی کنند، اما مهم برای من توانایی فنی است.

وی ادامه داد: مگر میثم قشلاقی را چطور کشف کردیم و به تیم ملی آوردیم؟ از طریق همین رقابت‌های درون اردویی موفق شدیم میثم را شناسایی کرده و به دبی ببریم و این بوکسور شایسته موفق به کسب یک مدال نقره هم شد. من هر بوکسوری که شایسته باشد را در تیم نگه می‌دارم، اما مقابل کسی که بخواهد از طریق سروصدا و حاشیه‌سازی به تیم راه پیدا کند، می‌ایستم.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: از احسان روزبهانی تشکر می‌کنم که بسیار حرفه‌ای رفتار کرد و میدان را به جوانتر‌ها داد و این چهره‌های جوان هم باید از فرصتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، استفاده کنند. باز هم تاکید می‌کنم هنوز تصمیم نگرفتم با چند بوکسور به جهانی بروم باید ببینیم در آینده چه رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: بوکس رده‌های سنی قهرمانی آسیا| افشاری و فردین نقره‌ای شدند/ پایان کار جوانان ایران با ۷ مدال

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بوکس علیرضا استکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس فدراسیون بوکس علیرضا استکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و تخلیه اضطراری از سوی ستاد مدیریت بحران ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

مرادی روزبهانی با بیان اینکه آسیب‌پذیری مراکز پرجمعیت و مخصوصاً تجمعات و نقاط پرتردد احتمال وقوع حادثه را افزایش می‌دهد، گفت: هدف اصلی این تمرین ارتقا سطح آمادگی دستگاه‌های امدادی در فاز پاسخ به حوادث احتمالی است.

روزبهانی افزود: در این تمرین عملیات اطفا حریق، نجات و انتقال مصدومین و همچنین تخلیه اضطراری جمعیت از ارتفاع با خودرو نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری و با تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و انتقال به مراکز درمانی تمرین شد.

در ادامه تیم عملیاتی آتش‌نشانی با برپایی فن فشار مثبت اقدام به خارج نمودن دود از محل حریق نموده و پس از ایمن‌سازی کامل محل، به کار خود خاتمه دادند.

وی گفت: این تمرین با توجه به مراحل پایانی عملیات غرفه چینی و آماده‌سازی فضاهای نمایشگاهی، قبل از شروع به کار نمایشگاه و به منظور ارزیابی میزان توانمندی در امدادرسانی به مصدومین فرضی و نحوه تخلیه اضطراری در محل‌های تعیین شده در مجموعه مصلی تهران و همچنین ارزیابی و پایش کارکرد تجهیزات تیم‌های عملیاتی در مواجهه با حوادث احتمالی برگزار شد.

روزبهانی افزود: در این تمرین نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پلیس فاتب، اورژانس تهران، ستاد اجرایی نمایشگاه (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجموعه مصلی امام خمینی (ره)،اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۷، ستادهای مدیریت بحران مناطق معین (۳، ۶ و ۱۲)، گروه‌های داوطلب مردمی دوام و نیروهای HSE شهرداری منطقه ۷ حضور داشتند.

پس از اعلام پایان تمرین، دومین جلسه کمیته ایمنی و سلامت در محل ستاد اجرایی مصلی امام خمینی (ره) در خصوص بررسی نحوه برگزاری، نقاط قوت و ضعف تمرین برگزار و ضمن پیگیری مصوبات اولین جلسه کمیته، نسبت به جمع‌بندی نظرات، پیشنهادات و ملاحظات فنی اعضا در خصوص ایمنی نمایشگاه اقدام شد.

همچنین از محل ستاد مدیریت بحران ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید به عمل آمد.

کد خبر 6099647

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد