Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس سعید بزرگی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد:یکی از مهم‌ترین مزیت‌های عرضه بریکت گرم دربورس کالا، شفافیت در قیمت گذاری محصولات ابتدایی زنجیره فولاد کشور است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت صبا فولاد خلیج فارس اولین و بزرگترین تولید کننده بریکت گرم در کشور می باشد تصریح کرد: صبا فولاد خلیج فارس با عرضه محصولات خود در بورس کالا می تواند با ارائه محصولات با کیفیت‌تر در کنار رفع نیازمندی‌های داخلی، چرخه صادرات را نیز شفاف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس ، بریکت گرم را به عنوان یک کالای استراتژیک در صنعت فولاد کشور دانست و گفت: با توجه به تجربه موفق عرضه دیگر محصولات فولادی در بورس کالا و تسهیل خرید و فروش آن برای خریداران، امیدواری زیادی وجود دارد که بریکت گرم تولیدی این شرکت نیز بتواند جایگاه مناسبی در این بازار بدست آورد.
بزرگی خاطرنشان کرد: شرکت‌های علاقه‌مند به خرید بریکت گرم در بورس باید برای فعالیت در این بازار، از طریق یکی از کارگزاری‌های مجاز بورس کالا، کد بورسی مربوط را دریافت کنند.

برچسب‌ها فولاد رونق تولید توسعه ایران هرمزگان پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد رونق تولید توسعه ایران فولاد رونق تولید توسعه ایران هرمزگان صبا فولاد خلیج فارس بریکت گرم بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت

بدقولی هشت شرکت در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر