Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:59:41 GMT

کرونا تئاتر را هم مجازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۲۵۶۸

کرونا تئاتر را هم مجازی کرد

محمد رضا رفیعی مسئول خانه تئاتر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با اینکه جای خالی چشم در چشم بودن بازیگر و تماشگر در زمان شیوع کرونا در تئاتر مجازی نمود زیادی دارد، اما محدودیت زمانی و جغرافیایی را از بین می‌برد و همه می‌توانند در هر جایی از دنیا تئاتر را تماشا کنند که این بسیار اتفاق خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: اهالی فرهنگ و هنر در مواقع بحران هر کاری از دستشان بر می‌آمد انجام دادند، امروز هم با ترغیب مردم برای پیوستن به پویش «در خانه ماندن» تلاش می‌کنند و با انتشار نمایش و فیلم به صورت مجازی مردم را رها نکردند، اما خود همچنان دچار بحران‌های اقتصادی هستند، پیش از این نیز کسب درآمد از مسیر هنر برایشان چنگی به دل نمیزد.

مسئول خانه تئاتر اصفهان در پایان گفت: در این بحران کرونا امید است، به همت مسئولان و نگاه تازه به هنر ریشه دار تئاتر، بتوان روز و روزگار خوش‌تری را برای هنرمندان این عرصه رقم زد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر تئاتر مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان