Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@08:28:00 GMT

هشدار پلیس درباره درگاه‌های جعلی اینترنت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۲۶۱۴

هشدار پلیس درباره درگاه‌های جعلی اینترنت

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، شهروندان به دلیل سهولت کار اقدام به جستجوی اینترنت بانک موردنظر خود در موتورهای جستجوگر اینترنتی می‌کنند و به دلیل شباهت سایت اصلی با جعلی، با ورود به سایت‌های جعلی اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری، رمز ورود و سایر اطلاعات بانکی آن‌ها توسط فیشرها به سرقت می‌رود، بنابراین باید آدرس اینترنت بانک از سایت رسمی بانک مربوطه دریافت و توسط کاربر ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، شهروندان باید آدرس اینترنتی بانک مورد نظر خود را به خاطر داشته و از کلیک کردن بر روی لینک های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های نامعتبر خودداری کنند.

همچنین آدرس معتبر ورود به اینترنت بانک‌های رسمی کشور در سایت رسمی پلیس فتا به نشانی https:‌//cyberpolice.ir/links (قسمت آدرس اینترنت بانک‌ها) قرارگرفته است که هموطنان به راحتی و با اطمینان می‌توانند از آن استفاده کنند.

دپوی پوشاک قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان داشت: ماموران این پلیس تخصصی مطلع شدند، فردی با استفاده از چندین خودروی قاچاق بر، قصد انتقال محموله های پوشاک قاچاق به مخفیگاهش را دارد تا در فرصت مناسب به عرضه این محموله ها بپردازد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی به شناسایی مخفیگاه متهم در رصدهای اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: در چندین عملیات پلیسی در نهایت مشخص شد که متهم محموله های قاچاق را در منزل ویلایی متروکه‌ای در محدوده خیابان شهید بخارایی دپو می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از این مکان ادامه تا اینکه ماموران مطمئن شدند که تمامی محموله‌های قاچاق به این مکان انتقال یافته است.

گودرزی به کشف ۱۲ هزار و ۳۹۲ ثوب پوشاک زمستانی بچه‌گانه و ۸۲ جفت کفش فاقد مجوزهای گمرکی اشاره کرد و ابراز داشت: در این رابطه مالک این اموال نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات کارآگاهان به این پلیس انتقال یافت.

به گفته وی، کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را سه میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.

۹۰ درصد کادر وظیفه پلیس پایتخت واکسینه شدند

معاون بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پلیس، همواره به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به جرائم به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به شهروندان و اجرای ماموریت محوله است، بیان داشت: با توجه به حساسیت و اهمیت واکسیناسیون کارکنان نیروی انتظامی برای جلوگیری از ابتلاء آنان به ویروس کرونا واکسیناسیون پرسنل در دستور کار بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

کوروش پدیدار با تاکید بر اینکه سربازان از جمله کادر فعال، جوان و پویا در پلیس هستند و در ماموریت‌های مختلف حضوری فعال دارند، افزود: تاکنون ۹۰ درصد کارکنان وظیفه شاغل در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پایگاه‌های پلیس‌های تخصصی واکسیناسیون شده‌اند.

وی افزود: همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص اجرای ماموریت‌های مختلف در پلیس های تخصصی با هماهنگی ستاد مقابله با ویروس کرونا به صورت دقیق اجرا می‌شود.

تذکر جدی پلیس راهور پایتخت به دستفروشان و بساط گستران در بزرگراه‌ها

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب گفت: یکی از معضلات و مشکلاتی که می‌تواند در سطح بزرگراه‌ها باعث آسیب و تصادفات شدید شود حضور دستفروشان و وانت بارهای فروش میوه است.

سرهنگ حمید حمیدی ادامه داد: وانت بارها و دستفروشان بخاطر اینکه جنس و محصول آنان در معرض هر چه بهتر دیده شدن خریداران و مردم قرار بگیرد به سطح سواره‌رو و قسمتی از سطح بزرگراه‌ها آمده و خودروی خود را حتی در لاین یک مسقر می‌کنند و در برخی موارد بخاطر جلب توجه بیشتر وانت خود را به به منظور جلب مشتری به صورت مورب نیز پارک می‌کنند.

وی افزود: اقدام این افراد در بحث توقف در حاشیه بزرگراه‌ها و معابر یک کار غیر قانونی و تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شود.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب گفت: تذکر پلیس تخست بخاطر حفظ جان این افراد است و در وهله بعد روان سازی ترافیک و احترام به حقوق دیگر شهروندان است چرا که با توقف هر یک از خودروها در معابر و سطح بزرگراه‌ها دیگر رانندگان مجبور می شوند تا از خطوط دیگری برای تردد استفاده کنند و همین امر و تغییر مسیرهای ناگهانی و فراوان در یک مقطع موجب می‌شود تا ترافیک بر آن معبر حکم فرا شود.

وی از رانندگان وانت بارها و دستفروشان خواست هیچ‌گاه اقدام به بساط گستری در سطح معابر و بزرگراه‌ها نکنند تا با احترام به قانون و رعایت حقوق دیگر شهروندان از آسیب ها و تصادفات خطرناک نیز دور بمانند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر پلیس فتا هشدار خرید اینترنتی درگاه بانکی درگاه جعلی اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر اینترنت بانک بزرگراه ها محموله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور صبح امروز در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان، تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آسیا با بزرگراه شهید لشگری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است گفت: در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ اقدام خوبی صورت گرفت و یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

وی با بیان این‌که همچنین اخیرا در محور آزادگان در محدوده پل فتح یک لاین احداث شد که موجب روان‌سازی بار ترافیکی شد، تصریح کرد: تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری که امروز وارد مدار می‌شود نیز یکی دیگر از اقدامات مهم بود چرا که لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری محور تنگی بود که حالا این محور استاندارد‌سازی شده و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد چرا که شاهد بودیم این بار ترافیکی تا کیلومتر‌ها محور آزادگان را درگیر می‌کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این‌که شهرداری در نظر دارد طرح ترافیک را تغییر دهد و آیا در این زمینه نظرات پلیس احصا شده است؟ تصریح کرد: هنوز صحبت جدی در این زمینه با پلیس نشده است، اما اعتقاد دارم که تغییرات در محدوده طرح ترافیک و ... خوب است و نباید در برابر تغییرات مقاومت کنیم.

موسوی پور با بیان این‌که با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها موتورسیکلت‌ها و ... باید طرح ترافیک بروزرسانی شود، اظهار کرد: باید کارگروه مشترکی فی‌مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی در خصوص تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: قطعا امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه بزرگراه‌هایی در تهران وجود دارد که آسفالت آنها نیاز به مرمت آسفالت دارند، گفت: عمدتا محور‌های کمربندی که خودرو‌های سنگین در آن تردد می‌کنند همچون بزرگراه یاسینی، آزادگان و قسمتی از بسیج محور‌هایی هستند که آسفالت آنها نیاز به بهسازی بیشتر دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • روسیه به کانادا هشدار داد
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟