Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نصیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به درخشش معلول خدابنده‌ای در کنکور کارشناسی ارشد، گفت: مهدی سهندی از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان توانست با شکست دادن محدودیت‌های جسمی، رتبه دوم کنکور مقطع کارشناسی ارشد را در رشته زبان آلمانی از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این جوان معلول در ترجمه کتاب‌های انگلیسی نیز مهارت داشته و چند اثر او در مرحله چاپ قرار دارد.

نصیری با یادآوری اینکه بهزیستی شهرستان خدابنده ۲۳۲ دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش دارد، ادامه داد: از این تعداد ۱۱۱ نفر در مقطع ابتدایی، ۵۵ نفر در مقطع متوسطه اول، ۳۸ نفر در مقطع متوسطه دوم و ۲۸ نفر نیز دانشجوی مقاطع مختلف از خدمات تحصیلی بهزیستی بهره‌مند هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین شروط موفقیت معلولان، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است، گفت: مشکلات محیطی و اجتماعی، عمده‌ترین عامل انزوای معلولان است که با رفع دغدغه‌ها می‌توان زمینه مشارکت آن ها را در جامعه فراهم کرد.

رئیس اداره بهزیستی خدابنده با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای رشد استعداد‌های افراد دارای معلولیت باید در اولویت باشد، افزود:  استعدادیابی در حوزه‌های مختلف باید به بهترین شکل انجام شود، زیرا بسیاری از معلولان علی‌رغم معلولیت، دارای استعداد‌های فراوانی هستند.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی زنجان رتبه برتر کنکور مددجویان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

سپهر خلجی امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند