Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی‌نسب» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از  موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت مطرح کردند؛ قدردانی از حضور در میان مردم و شنیدن بی واسطه مشکلات و درد دل مردم توسط دولتمردان است که دولت آیت الله سید «ابراهیم رییسی» و دولتمردانش با آغاز به کار دولت در محافل و استان های مختلف حضور یافته اند و باعث دلگرمی مردم شده و این برگرفته از سیره امیر المومنین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امیر المومنین علی (ع) ملاک های مختلفی را برای گزینش کارگزاران در نظر می گرفتند که از ایمان و تقوا تا مردمی بودن و مردم داری و ارتباط نزدیک و بدون واسطه با مردم بوده است و در برخی تعابیر امیرالمومنین (ع) در نامه به استانداران و فرمانداران خود را به رعایت اخلاق اجتماعی توصیه می کردند.

 امام جمعه گیلانغرب گفت: یک مدیر نباید بخیل و تنگ نظر باشد و باید نگاه امیدوارانه و گره گشایانه به حل مشکلات داشته باشد که این در مردم تاثیر گذار است.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: در میان مردم بودن و با آنان همراهی کردن از نشانه های انصاف در مدیریت است و باید یک مدیر دارای روحیه انقلابی باشد و از تبعیض ها در عرصه های مدیریتی به دور باشد تا با پارتی بازی برخی افرادی که غافل و جاهلند در راس قرار نگیرند و همین امر باعث ناعدالتی شود.

او گفت: در بازسازی انقلاب در همه عرصه های مدیریتی چند نکته بسیار مهم است که در موضوع مدیریت انقلابی مدیران آینده کشوری و استانی و شهرستانی باید به آن توجه کنند و یکی از شاخصه های یک مدیر انقلابی سواد کامل برای احاطه به مدیریت تحت مدیریت است.

مدیر انقلابی باید تخص، تجربه و توانایی داشته باشد

امام جمعه گیلانغرب در ادامه گفت: یک مدیر انقلابی باید تخصص، تجربه و توانایی لازم برای آن عرصه‌ای که در راس آن قرار دارد را داشته باشد.

وی اضافه کرد: یک مدیر انقلابی باید انضباط و نظم در انجام امور را داشته باشد و در تعابیر دینی آمده که امور مهم را بر غیر مهم ترجیح دهد و در باب این بحث رسیدگی به زیر مجموعه را مدیریت و برنامه ریزی کمی بکند.

وی گفت: همچنین نظم دهی دارای جهات مختلفی است و برای افرادی که زیرمجموعه و مخاطب آن مدیر هستند اگر دسترسی ندارد ایجاد دسترسی کند و یا از نزدیک به خواسته های آنان توجه کرده و یا افراد معتمدی را انتخاب کند که مشکلات و چارچوب را انتقال دهد.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: یک مدیر انقلابی باید دارای تدین باشد و این باعث می شود در عملیات های روانی دشمن مغفول نشود و دچار اشتباه محاسباتی نگردد و در عملیات های روانی دشمن موارد مختلفی هست که از صدر اسلام تاکنون مورد توجه قرار داده است.

 وی تاکید کرد: در بحث پیشرفت های پزشکی و علمی و همین واکسن کرونا دشمن هجمه های زیادی وارد کرد که این یکی از عملیات های روانی دشمن است از این رو مدیر باید دشمن شناس باشد و همچنین یک مدیر که دارای انصاف و عدالت است مغفول نمی شود و یک مدیر اگر اهل تدین باشد با امور مردم عادلانه و عاقلانه رسیدگی و برخورد کرده و به زیردستان با یک دید نگاه می کند.

 او ادامه داد: یک مدیر اهل حرکت و آینده نگر است و در مجموعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با عقل و خرد جمعی کارها را انجام می دهد و از اهل خود با مشورت کمک می گیرد و همچنین روحیه انقلابی دارد و  اهل شجاعت و عمل و اقدام و ابتکار است و بر اساس تعقل و تفکر عمل می کند.

مدیر انقلابی برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند

امام جمعه گیلانغرب در ادامه گفت: مدیر انقلابی بن بست ها را با خلاقیت می شکند و گره گشا است و امیدوار به خدا و حل مشکلات است و این یعنی انقلابی گری و همچنین تمام لحظات خود را صرف سامان دهی امور مردم کند و زندگی خود را در راه هدف مردم می گذارد و این جدیت در کار از شاخصه های مدیریت جهادی است.

وی یاد آور شد: نکته دیگری که رهبری فرمودند این است که مدیران باید رویکرد انقلابی همراه با عقلانی داشته باشند و اصالت آن ها را بشناسند که اصالت انقلاب بر تکیه بر مردم و توکل بر خداوند برای رفع مشکلات است.

 وی گفت: مدیر باید قدر مردم را بداند تا دچار اشتباه محاسباتی نشود و تنها راه علاج کشور را در بحث مذاکره بر خارج نداند و توان و نیروی داخل را بشناسد و پایبندی به استقلال همه جانبه کشور در حوزه مدیریتی، امنیتی، فرهنگی  از مصادیق عقلانیت است.

او اضافه کرد: همچنین یک مدیر انقلابی در همه دستورالعمل ها باید به عدالت توجه کند و این عدالت بیانگر وجود استقامت و اعتدال و فقدان افراط و تفریط است و همچنین باید رعایت تقوا و پاکی و نجابت و موضوعاتی که مربوط شئون اجتماعی است باید مورد توجه قرار گیرد.

 حجت الاسلام فاطمی نسب اضافه کرد: از مصادیق تقوا اعتماد سازی عمومی است و اعتماد مردم نسبت به حاکمیت و مدیران با عدالت مسیر خود را پیدا می کند و اگر در بین افراد خرد جامعه عدالت رعایت شود اعتماد نسبت به حاکمیت احیا و ترمیم می شود و یکی از راهکارهای آن عدالت برخورد مساوی بین مردم و طبقات مختلف است.

وی همچنین ضرورت اجرای وعده ها را از دیگر مصادیق اعتمادسازی بین مردم بیان کرد و گفت: عملی نشدن وعده ها باعث سلب اعتماد مردم می شود و دولتمردان کشوری و کلان و شهرستانی نسبت به اولویت بندی و زمان بندی برای تحقق وعده ها به منظور افزایش اعتماد مردم به حاکمیت توجه داشته باشند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها گیلانغرب سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب دولت سیزدهم گیلانغرب دولت سیزدهم رهبر معظم انقلاب مدیر انقلابی یک مدیر انقلابی حجت الاسلام فاطمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در بخش سینماآنلاین فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی کنند.»

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقارضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

کد خبر 6090786

دیگر خبرها

  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی