Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر، اظهار کرد: ۲ تن و ۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح طی یک هفته اخیر کشف و ۴ باند بزرگ و بین المللی ترانزیت مواد مخدر منهدم شدند که ۲ باند از این گروه‌ها از اتباع خارجی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح ۸۰ نفر دستگیر و ۵۸ دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف شدند، گفت: ۴ هزار و ۴۷۰ نفر از خرده فروشان دستگیر و ۶۳۳ آلات و ادوات موادمخدر کشف شد.

وی با بیان کشف ۳ قبضه سلاح و ۲۳۵ فشنگ جنگی، گفت: از ابتدای هفته قبل بالغ بر ۵ هزار معتاد متجاهر شناسایی و مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

رئیس پلیس تهران گفت: ۵۲ تارنما و صفحه مجازی شناسایی شدند که ۳۴ نفر از گردانندگان این صفحات که فروشنده موادمخدر بودند، دستگیر و ۲۳ نفر از رابطان برای امر توزیع این مواد نیز در این باره دستگیر شدند.

وی خطاب به قاچاقچیان خارجی که قصد دارند از طریق کشور ایران به خارج از کشور قاچاق موادمخدر را انجام دهند، گفت: اگر به این نتیجه برسیم که قاچاقچیان قصد دارند تا از کشور ما موادمخدری را برای ترانزیت به اروپا صورت دهند به شدت با این افراد برخورد خواهیم کرد.

سردار رحیمی درباره موضوع رسیدگی به وضعیت زنان معتاد متجاهر، بیان کرد: بحث جمع آوری معتادان متجاهر با پلیس است، اما باید مکان مناسبی برای نگهداری و بازپروری این افراد وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد