Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:37:54 GMT

مربی جدید تیم ملی وزنه برداری مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۳۲۵۴

مربی جدید تیم ملی وزنه برداری مشخص شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی جباری مربی سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان قبل از مسابقات المپیک توکیو تصمیم گرفت از کادر فنی تیم ملی جدا شود و به ذوب آهن اصفهان برود. از همین رو محسن بیرانوند دبیر فدراسیون به جای جباری به توکیو رفت تا در کنار محمد حسین برخواه (سرمربی تیم ملی وزنه برداری) کار مربیگری را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازگشت تیم ملی وزنه برداری از رقابت‌های المپیک مسئولان فدراسیون هم به فکر پیدا کردن مربی جدید افتادند تا در مسابقات جهانی که از ۳ ماه دیگر شروع می‌شود به کادر فنی تیم ملی اضافه شده و بتواند سرمربی تیم ملی را در آن بازی‌ها کمک کند. حال با اعلام محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری قرار است از این به بعد حمید محمدی به عنوان مربی جدید در کنار او حاضر شده و در مسابقات جهانی ازبکستان به او کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

برخواه: قهرمانان ما اگر می‌خواهند الگو باشند، باید رعایت نظم و انضباط را به عمل آورند

حمید محمدی پیش از این به عنوان رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان مشغول به فعالیت بود و بعد از پیشنهاد فدراسیون تصمیم گرفت از این سمت کناره گیری کرده و به عنوان مربی جدید در کادر فنی تیم ملی حضور پیدا کند. تیم ملی وزنه برداری کشورمان خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کند که از ۱۶ تا ۲۶ آذر ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری مربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است