Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی راهداری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از اول سالجاری تاکنون یک‌هزار و ۲۸۳ طرح اشتغال‌زایی در قالب راهبری شغلی اجرا و همچنین تسهیلات بانکی ۴۱۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: ۲ هزارو ۴۸۸ فقره آموزش مهارت مددجویان در قالب آموزش‌های کارآفرینی، آموزش‌های مهارتی اشتغال و همچنین آموزش‌های پایدارسازی و توسعه نیز توسط کمیته امداد امام(ره) در استان اجراشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال ۱۸۰ نفر از مددجویان مجری طرح‌های اشتغال به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی امداد خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۰۸ مددجو کاریابی شده است خطاب به فعالان کسب‌وکار، کارآفرینان، موسسات کاریابی، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، شهرک‌های صنعتی، آموزشگاه‌های کسب و کار و کارفرمایان گفت: کمیته امداد امام(ره) در قالب طرح کاریابی آمادگی دارد به ازای جذب هر مددجو به کار تا ۲ سال بیمه اجتماعی مددجو (۲۳ درصد) و همچنین تسهیلات کارفرمایی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان (به ازای هر مددجو) پرداخت کند.

راهداری همچنین از اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان برای پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان ایجاد اشتغال تا پایان سال خبر داد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی سیستان و بلوچستان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند.

خلیل احمد سلامی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در جلسه با مسئولین ایمنی استان اظهار کرد: ایمنی و بهداشت کار از مهمترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، ۱۰ درصد کاهش یافت.

سلامی از فعالیت ۳۹۶ کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم‌سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد.

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی