Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی‌فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر با شعار کودک، دوستی، بازی و نشـاط با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنر‌های نمایشی و انجمن هنر‌های نمایشی دزفول برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: این جشنواره ۲۵ آذرماه در ۲ بخش اصلی نمایشنامه نویسی، مقاله و پژوهش و بخش جانبی کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و افزایش نشاط کودکان ونوجوانان، گسترش و کمک به تولید نمایش نامه نویسی با موضوعات کودک ونوجوان و تقویت و افزایش نشاط اجتماعی در بین نویسندگان کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

سعادتی‌فرد با بیان اینکه جایزه پرتقال طلایی از ویژگی‌های این جشنواره است که با نظر هیات داوران به اثر برگزیده اهدا می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره به صورت غیرحضوری و به منظور حمایت از پژوهشگران برگزار می‌شود و به دلیل همه گیری کرونا بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در جشنواره چهاردهم برگزار نخواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: ستاد برگزاری این جشنواره با هدف ارتقای بنیه علمی حوزه تئاتر، کارگاه‌های آموزشی را با حضور کارشناسان مربوطه برگزار می‌کند و شرکت کنندگان باید فرم تقاضای شرکت در این جشنواره را به آدرس دزفول، خیابان کشاورز، بین خیابان‌های حضرت رسول اکرم (ص) و شهید دکتر بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ارسال کنند.

این مقام مسئول گفت: متقاضیان شرکت در چهاردهمین جشنواه ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های ۰۶۱۴۲۲۴۰۳۰۰ و ۰۹۳۶۹۷۳۲۶۵۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر تئاتر کودک فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی – هنری اتقان در احکامی نوشت:

تعامل با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل دبیرخانه متمرکز، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط با مخاطبان و نشر آثار هنرمندان و گسترش فرهنگ کار و تلاش از طریق انجام امور رسانه‌ای، از جمله اهدافی است که دبیر جشنواره اتقان از دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره خواسته است.

امیرحسین شفیعی، تهیه کننده و کارگردان تئاتر، مدیر فرهنگی و دارای نشان درجه۲ هنری و مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. شفیعی در کارنامه خود دبیر اجرایی تئاتر مهم بین المللی و ملی را به ثبت رسانده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از آنها است.

مصطفی ساجدی نیز فعال‌رسانه‌ای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. ساجدی سابقه سردبیری پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین معاونت خبر و اطلاع‌رسانی مرکز رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۵ خرداد ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد