Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، در ادامه فعالیت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید-19 دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از تزریق دوز دوم واکسن کووید-19 اساتید و کارکنان دانشگاه در این پایگاه خبر داد.

مشهدی زاده با اعلام این خبر افزود: در مردادماه واکسیناسیون دوز دوم دانشجویان، اعضاء هیأت علمی و مربیان بالینی رشته های علوم پزشکی و نیز واکسیناسیون دوز اول استادان و کارکنان رشته های غیر علوم پزشکی دانشگاه ازاد اسلامی استان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال آن در هفته گذشته و باتوجه به زمانبندی تزریق و نوع واکسن بیش از نیمی از اعضاء هیأت علمی، کارکنان و مدرسان حق التدریس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استاندوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده و واکسیناسیون این افراد تکمیل شد.
وی در ادامه گفت: با توجه به تفاوت نوع واکسن های انتخابی برای تزریق دوز اول، واکسیناسیون دوز دوم افراد باقیمانده نیز در زمان مقرر و در پایگاه تجمیعی واحد شهرکرد انجام خواهد شد. همچنین اساتید و کارکنانی که به دلایل مختلف موفق به دریافت واکسن در مراحل قبل نشده اند، می توانند جهت تزریق واکسن به پایگاه واحد شهرکرد مراجعه کنند. 
در حال حاضر پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید-19 دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 8:30 الی 14:30 مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1110651 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد کووید 19 دوز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند