Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پایتخت که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد گفت: در سیزدهمین مرحله از طرح ظفر و چهارمین مرحله این طرح در سال جاری توسط همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: مبارزه جدی و قاطع با مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و با اشراف اطلاعاتی و تسلط بر باند های مواد مخدر نتایج خوبی حاصل شده است که گوشه ای از آن در این طرح ها مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مرحله دو تن و چهار کیلوگرم مواد مخدر کشف کنیم و با متلاشی کردن چهار باند بزرگ و بین المللی متلاشی شده که دو باند از اتباع بودند. همچنین و ۵٨ دستگاه خودرو قاچاقچیان توقیف شده ٨٠ نفر نیز دستگیر شدند. با کشف سه قبضه سلاح و ٢٣۵ قشنگ جنگی ضربه مهلکی را به قاچاقچیان مواد مخدر پایتخت زدیم.

وی ادامه داد: برخورد با خرده فروشان را هم به طور جدی در دستور کار قرار دادیم و چهار هزار و ۴٧٠ نفر در همین راستا دستگیر شدند. ۶٣٣ آلات و ادوات مرتبط با مواد مخدر نیز کشف شده است.

سردار رحیمی اظهار کرد: یکی از موارد دیگری که دنبال میکنیم معتادان متجاهر هستند که بالغ بر ۵ هزار معتاد متجاهر را در سطح پایتخت دستگیر کردیم که حدود ۶٠ درصد به مراکز بازپروری منتقل شدند.

سردار رحیمی اظهار کرد: بحث برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ یا فروش مواد مخدر می کنند نیز وجود دارد و پلیس با جدیت در فضای مجازی با آن برخورد می کند که ۵٢ صفحه شناسایی شده و ٣۴ نفر گرداننده دستگیر شدند. ٢٣ نفر از رابطان این افراد نیز دستگیر شدند و مواد مخدر قابل توجهی از این ها کشف شد که بیشتر آن از نوع گل است.

سردار رحیمی اظهار کرد: به افرادی که مواد مخدر را ترانزیت می کنند و کشور های اروپایی این را اعلام می کنیم که اگر قرار باشد از کشور ما مواد مخدر به اروپا قاچاق شود با جدیت با آن برخورد می کنیم. بعضا مسیر تردد برخی قاچاقچیان ایران است که ما این ها را شناسایی می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره زنان معتاد گفت: بحث جمع آوری این افراد به عهده پلیس است. ما تعداد قابل توجهی از این افراد را دستگیر کردیم اما باید مکانی برای بازپروری این افراد وجود داشته باشد

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا طرح ظفر مواد مخدر معتادان متجاهر قاچاق اخبار حوادث قاچاق مواد مخدر معتادان متجاهر طرح ظفر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزاده صمدی و هومن سیدی الهام حمیدی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی بازیگر ایرانی قیمت آزاده صمدی اینستاگرام الهام حمیدی عکس الهام حمیدی و همسرش دستگیر شدند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت‌ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: طبق بررسی‌های میدانی متهمان به صورت حرفه‌ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن‌ها را سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

نگهبان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود