Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بابایی، سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین شرایط شیوع بیماری در استان، گفت: خوشبختانه آمار کرونا در استان روند کاهشی به خود گرفته است.

 سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز با تأکید بر اینکه آمار همچنان بالا است، افزود: در حال حاضر آمار شیوع بیماری به پیک چهارم نزدیک شده است و امیدواریم بتوانیم با سرعت بیشتری روند کاهشی را پشت سربگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی تصریح کرد: همچنان ۶ شهرستان وضعیت قرمز دارند و درگیر کرونا هستند با این تفاسیر خطر بالا است و به صورت جدی باید از عادی انگاری پرهیز کرد. 

وی در خصوص واکسیناسیون شهروندان البرزی، اظهار کرد: واکسن سرعت خوبی گرفته است و در حال حاضر حدود ۲۴ هزار دز تزریق صورت گرفته است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در نظر داریم با توسعه مراکز واکسیناسیون روند را سرعت ببخشیم، یادآور شد: در حال حاضر راه‌اندزای مراکز بهداشت روستایی در دستورکار قرار گرفته است، همچنین ۲ مرکز شبانه روزی واکسیناسیون نیز در سطح استان راه‌اندازی خواهد شد.

بابایی در پایان در خصوص شلوغی مراکز واکسیناسیون، اضافه کرد: گروه‌های سنی محتلف همچون دانشجویان برای دریافت واکسن مراجعه دارند و این امر باعث شده است تا با جمعیت بیشتری در مراکز همراه شویم؛ اما تأکید داریم افراد بدون دریافت نوبت از سامانه به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند تا با ازدحام مواجه نباشیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار کرج کرونا دلتا واکسیناسیون سینوفارم برکت آسترازانکا آخرین وضعیت بیماری خبرگزاری فارس البرز قرارگاه مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان