Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد شهباز علیزاده، مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین از اردو‌های آمادگی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در دو مرحله به میزبانی شهرستان سرعین خبر داد.

او افزود: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اردو‌های تیم ملی با حضور ۳۰ ورزشکار در دو مرحله برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی افزود: در مرحله اول این اردو ۱۷ ورزشکار و ۳ مرشد به مدت ۴ روز و در مرحله دوم با حضور ۱۸ ورزشکار و ۲ مرشد برگزار می‌شود.

علیزاده بیان کرد: نفرات برتر این اردو با نظر عوامل فنی در تیم‌های ملی برای حضور در رقابت‌های بین المللی و آنلاین کره جنوبی، حضور در نمایشگاه ورزشی اکسپو ۲۰۲۲ در دبی، حضور در نمایشگاه ورزشی روسیه، مسابقات جام جهانی به میزبانی ایران در اصفهان و اولین دوره مسابقات بین المللی جام اکو استفاده خواهند شد.

اصغر احدی جوان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین نیز در این دیدار گفت: شهرستان سرعین آمادگی کامل این میزبانی را دارد.

او افزود: وجود ظرفیت و زیرساخت‌های موجود در سرعین باعث شده است بتوانیم به بهترین شکل برای تقویت و انسجام تیم‌های ملی در راستای دستیابی به اهداف ورزشی و درخشش تیم‌های ملی یاریگر فدراسیون‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی تیم ملی ورزش پهلوانی و زورخانه ای اخبار ورزشی استعدادیابی ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان سرعین تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس هیأت زورخانه‌ای و ورزش پهلوانی گفت: به مناسبت ۷ اردیبهشت ماه روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه علی ابن ابی طالب (ع) فرخ شهر بیش از ۲۰ ورزشکار و قهرمان این رشته به اجرای برنامه پرداختند.
مهدیان افزود: در پایان از قهرمان و نشان آوران مسابقات کشوری سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند