Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الهوردی دهقانی نماینده ورزقان روز گذشته به  اظهارات زنوزی مالک باشگاه تراکتور  در صفحه اینستاگرام  پاسخ تندی داد.   او در بخشی از سخنان خود گفت:" آقای زنوزی به جای توهین به بنده در رادیو اصل ۸۳ قانون اساسی را بخوان و به مردم و نماینده اش توهین نکن. من جیره خوار نیستم؟! مردم به خاطر سو استفاده امثال شما بیسواد‌ها و رانتخواران اقتصاد را باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا بفرمایید به چه دلیل هزاران میلیارد تومان پول این مردم  و کشور را به خارج از کشور بردید در حالی که کشور به آن نیاز داشت. چرا نمی‌توانید داخل کشور بیایید.

با خرید امتیاز تیم تراکتور توسط جنابعالی که در فکر انباشت پول و انتقال به خارج هستید، انتظار روز گروکشی و اخاذی از نظام و کشور، بودیم. بدانید اجازه نمی‌دهیم مردم کشور و هواداران تراکتور و امنیت فیزیکی و روانی و اجتماعی کشور را گرو بگیرید و یا بفروشید. تیم بزرگ تراکتور را یا در شان مردم آذربایجان و ایران عزیز هزینه و مدیریت کنید و  یا به شخصی حقوقی ذیصلاح واگذار کنید. چون شما تیم را درست مدیریت نکردید و ثابت کردید که صلاحیت این کار را ندارید، بنده پیشنهاد واگذاری به مس را دادم. انتظار داشتم از اینکه این بار بزرگ را از دوش شما برداشته می‌شود از بنده تشکر کنید، اما نمی‌دانستم که شما دنبال گروکشی و باج خواهی هستید و پیشنهاد بنده نقشه‌های شما را برآب می‌کند. "

اکنون  باشگاه تراکتور بیانیه‌ای در این باره صادر کرد.

باسمه تعالی
مطلب منتشر شده در صفحه اینستاگرام الهوردی دهقان در واکنش به گفتگوی «محمدرضا زنوزی مطلق» با رادیو ورزش، برهانی بر اثبات اظهارات مالک باشگاه تراکتور بود که عموم مردم از واقعیت و نیت او آگاه شدند.

حجم سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی  محمدرضا زنوزی مطلق به‌عنوان فعال و کارآفرین بخش خصوصی در عرصه صنعتی و اقتصادی و همچنین توجه او به مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی طی ۲ دهه اخیر موضوعی مبرهن است، که لزومی به تشریح آن نیست و عموم مردم از آن آگاه هستند، حال بهتر آن است که  دهقان نیز دستاورد‌های خود طی ادوار نمایندگی مجلس برای مردم و منطقه محروم ورزقان را بیان کند. اینکه عایدی فعالیت او در کسوت نمایندگی مجلس برای مردم وارسته ورزقان چه بوده است.

نکته قابل تأمل دیگری که در گفتگوی مالک باشگاه تراکتور با رادیو ورزش نیز به آن اشاره شد، موضوع ارائه نکردن هرگونه درخواست کتبی یا شفاهی از سوی مدیران عالی شرکت ملی مس به هلدینگ دریک به‌عنوان مالک باشگاه تراکتور جهت خرید این باشگاه است. جالب آن است که برخلاف ادعای او، شرکت ملی مس پیش‌تر طی اطلاعیه‌ای علناً هرگونه تمایل به خرید امتیاز باشگاه تراکتور را تکذیب کرده است. حال باید این سئوال را از  دهقان داشت که به‌راستی نیت و هدف او از موج‌سواری و بازی با احساسات پاک میلیون‌ها هوادار عاشق تراکتور چیست؟

البته پاسخ این سئوال را می‌توان در نظرات مردم ذیل مطلب انتشار یافته در صفحه اش مشاهده کرد.

از سوی دیگر، جالب است که  دهقان طی مصاحبه‌ای در سال ۱۳۹۲ صراحتاً با تیمداری شرکت ملی مس مخالفت کرده و علیه این امر موضع گرفته و خواستار باشگاه داری نکردن مس‌سونگون بود، حال دلیل این تغییر دیدگاه او چیست؟

درخصوص ادعای الهوردی دهقان درباره دارایی و سرمایه شخصی مالک باشگاه تراکتور نیز، صرفاً به ذکر این موضوع اکتفا می‌شود، با وجود اینکه هر گونه سرمایه گذاری در خارج از کشور هیچ منع قانونی ندارد، امّا اگر او و یا هر شخص دیگری، نه‌تن‌ها خارج از ایران، بلکه خارج از خطه همواره سرافراز آذربایجان، دارایی و سرمایه‌ای به نام شخص محمدرضا زنوزی مطلق و یا خانواده و حتی اقوام درجه ۲، سرمایه و هر نوع دارایی شناسایی کردند،   زنوزی آمادگی خود جهت انتقال سند آن دارایی به‌نام او و هر مدعی دیگر را اعلام می‌دارد.

در همین راستا، اقدام قانونی جهت پیگیری قضایی ادعا‌ها و تهمت‌های مطرح شده از سوی الهوردی دهقان در دستور کار قرار گرفته است تا شفاف سازی کامل در این رابطه صورت گیرد.

خوش بُود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

بیشتر بخوانید

زنوزی: با پرداخت پول استوکس پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود/ باشگاه تراکتور را در اوج واگذار می‌کنم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور زنوزی مالک باشگاه تراکتور مالک باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ یدالله دهقان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان از یک دستگاه تریلی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند. 

وی افزود: ارزش سوخت های قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این خصوص یک دستگاه تریلی را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دیگر خبرها

  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • حوزه انتخابیه شیراز و ورزقان
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود