Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@20:33:21 GMT

جلیل سالاری معاون وزیرنفت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۴۱۳۵

وزیر نفت در حکمی «جلیل سالاری» را به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب کرد. ناطقان: در حکم «جواد اوجی» آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی، به استناد ماده ۵ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب سال ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این حکم بر پیگیری ویژه به‌منظور اجرای موثر طرح‌های ارتقاء کیفی پالایشگاه‌های موجود و پروژه‌های احداث ظرفیت جدید پالایشی (پتروپالایشی) مصوب شده در راستای تحقق قانون «حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی - مصوب سال ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی»، پیگیری مؤثر در راستای تأمین سوخت به‌ویژه درزمینه سوخت مورد نیاز بخش نیروگاهی و صنایع، حمایت و پشتیبانی از صنعتگران، سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان محصولات پالایشی، تدوین و پیگیری برای تصویب قوانین به‌منظور جذابیت برای تشویق سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کلیدی, برنامه‌ریزی و ایجاد مکانیسم‌های مورد نیاز برای تأمین و تضمین امنیت عرضه فرآورده‌های نفتی و توجه جدی به صادرات فرآورده‌های نفتی به منظور افزایش درآمدهای ارزی کشور تاکید شده است.

در ادامه حکم وزیر نفت برای مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به لزوم تدوین/اصلاح استانداردهای کیفیت کالا و خدمات، زیست‌محیطی، سلامتی و ایمنی و نظارت بر آنها، همچنین ایجاد فضای رقابتی در خصوص توسعه صنعت پالایش کشور از طریق رفع مشکلات فضای کسب و کار ورسیدگی به اختلاف بازیگران و ذی‌نفعان این حوزه، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی و توسعه فناوری تجهیزات و کالاهای راهبردی صنعت پالایش، پایبندی به شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با قاچاق سوخت و عوامل مرتبط و شناسایی و به‌کارگیری نیروهای توانمند، متعهد و کارآمد بر اساس اصل شایسته سالاری و جانشین‌پروری مورد توجه بوده است. منبع: ایرنا برچسب ها: جلیل سالاری ، معاون وزیرنفت ، منصوب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: معاون وزیرنفت منصوب فرآورده های نفتی معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی