Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:03:52 GMT

یکی از اولویت‌های کار ما اجرای طرح کاداستر در کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۴۲۲۸

یکی از اولویت‌های کار ما اجرای طرح کاداستر در کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خدائیان صبح یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان اداره کل ثبت اسناد استان البرز اظهار کرد: در سازمان ثبت اسناد و املاک بر اساس طرح تحولی که برای قوه قضائیه به سازمان‌های تابعه تهیه شده، یکی از اولویت‌های کار ما اجرای طرح کاداستر در کشور است.

وی با بیان اینکه طرح کاداستر یک طرح مهم ملی است که زمینه مدیریت زمین را در کشور فراهم می‌کند، تصریح کرد: بر این اساس از بسیاری از مفاسد و تجاوز به اراضی ملی و اراضی دولتی با اجرای این طرح جلوگیری به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: بسیاری از مشکلاتی که زمینه اختلاف ملکی و محلی را در کشور فراهم می‌کند با اجرای این طرح از بین می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: کل مساحت کشور ۱۶۲ میلیون هکتار است که حدود ۱۵۰ میلیون هکتار آن را اراضی ملی و منابع طبیعی اعم از کوه‌ها، دریاها، مراتع و … تشکیل می‌دهد.

کد خبر 5302613

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ذبیح الله خداییان قوه قضاییه ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل تعاونی گرگان عکس استانها ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد

معاون سازمان راهداری از خرابی سنگین ۲۰درصد راههای آسفالت کشور خبر داد و گفت: برای روکش آسفالت این راهها ۲۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است. - اخبار اقتصادی -

رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با یادآوری اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها به‌عنوان اولویت سازمان راهداری در دستور کار قرار دارد اظهار کرد:‌ بر این اساس 470 نقطه در اولویت اول و 300 نقطه دیگر در اولویت دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای رفع این نقاط حادثه‌خیز 7 تا 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: از منابع داخلی سازمان راهداری 2 تا 3 هزار میلیارد تومان برای  رفع این نقاط اختصاص می‌یابد، از محل مولدسازی نیز استانداری‌ها قرار است دو هزار میلیارد تومان اعتبار را تأمین کنند.

اکبری ادامه داد: بین 3 تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع این نقاط کم داریم که وزیر راه و شهرسازی به‌دنبال تأمین آن از منابع دیگر است.

معاون راهداری سازمان راه‌سازی و حمل‌ونقل جاده‌ای با یادآوری اینکه "200 هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور داریم."، گفت: 20 درصد از این راهها خرابی سنگین دارند و 20 درصد دیگر خرابی متوسط.

وی با ابراز اینکه روکش آسفالت 20 درصد خرابی سنگین در اولویت اول و خرابی متوسط در اولویت دوم است گفت: برای این کار 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل