Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آرش برهانی پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا می گوید؛ «امیدوارم که بتوانیم از این بازی سخت عبور کنیم امیدوارم که این اتفاق مهم رخ بدهد و بازیکنان با غیرت ایرانی از سد تیم خوب الهلال عبور کند.»

این هم واکنش برهانی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند شرایط استقلال زیاد مناسب نیست؛ «خود من هم نمی‌دانم چرا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد به نظرم ما برای بردن الهلال نیاز به یک معجزه داریم و من خودم به شخصه هیچ وقت استقلال را این اندازه نگران کننده ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که فرهاد مجیدی و کادر فنی‌اش می‌توانند با تلاش فراوان از این بازی به سلامت عبور کنند».

آیا شرایط نقل و انتقالات استقلال راضی‌کننده است؟ ببینید آرش برهانی در این باره چه می گوید؛ «فرهاد مجیدی بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده است و اینها بازیکنانی هستند که به درخواست سرمربی بوده و همه آنها همه در تیم‌های خودشان مهره‌های تاثیرگذاری بوده‌اند خوشبختانه مربی ایتالیایی هم به استقلال اضافه شده و این خبر امیدوار کننده است.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرش برهانی استقلال الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی آرش برهانی استقلال الهلال عربستان فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

کد خبر 6095637

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی