Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:56:10 GMT

مجلس و دولت باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۴۸۸۱

مجلس و دولت باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: حمایت از تولیدات داخلی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و مسئولان نظام باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: تولید کنندگان داخلی و کارگران در دوران تحریم، تلاش بسیار زیادی کردند تا کشورمان دچار مشکل نشود و حتما باید از آنان حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم فرصتی شد تا در زمینه تولیدات لوازم خانگی کشورمان به وضعیت خوبی برسد اما در شرایط فعلی متأسفانه عده ای به دنبال وارد کردن لوازم خانگی خارجی از برندهایی چون ال جی و سامسونگ هستند.

بابایی کارنامی تأکید کرد: واردات بی رویه و در شرایطی که خودمان آن محصول را در کشور داریم، مغایر تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی است و لازم است مجلس شورای اسلامی و دولت از تولید کنندگان داخلی حمایت ویژه داشته باشند.

کد خبر 5302663 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری علی بابایی کارنامی تولید داخلی صحن مجلس مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان سیدابراهیم رئیسی صحن مجلس محمد باقر قالیباف افغانستان حسین امیر عبداللهیان وزارت امور خارجه نیروی دریایی ارتش ایالات متحده امریکا جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی احمد وحیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد