Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@08:11:10 GMT

تولید برنج ایرانی ۱۸درصد کاهش داشت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۴۹۰۸

تولید برنج ایرانی ۱۸درصد کاهش داشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نشست صبح امروز (یکشنبه ۲۱ شهریور) خود با جمعی از نمایندگان به ریاست علی نیکزاد نایب رییس مجلس در خصوص موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی که در کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد، گفت: در این نشست گزارشی از نحوه تأمین و تنظیم بازار کالاهای اساسی به نمایندگان ارائه و دغدغه نمایندگان در خصوص بازار کالاهای اساسی شنیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تمام تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که به کمک انجمن‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی بتواند بازار را مدیریت کند، افزود: جلسه‌ای هم با تشکل‌های بخش کشاورزی در همین راستا برگزار شد که این جلسات را قطعا استمرار خواهیم داد؛ اعتقاد داریم ظرفیت و قدرت تشکل‌ها باید در تنظیم بازار به کار گرفته شود.

وی تأکید کرد: طی یک هفته گذشته نیز، اثر اعتماد به تشکل‌های بخش کشاورزی به ویژه در بحث تعدیل قیمت مرغ را می‌توان ملاحظه کرد.

ساداتی نژاد تصریح کرد: در بحث برنج نیز که یکی دیگر از کالاهای اساسی مهم برای مردم است و یکی از اصلی ترین دغدغه‌های امروز نمایندگان نیز بود، در صورت نیاز همچنان عرضه برنج خارجی از سوی شرکت بازرگانی دولتی را استمرار خواهیم داد تا قیمت برنج در بازار کنترل شود.

وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: البته به دلیل خشکسالی‌ها در تولید برنج ایرانی 18 درصد کاهش تولید را شاهد خواهیم بود که طبیعتا قیمت برنج به دلیل وضعیت عرضه و تقاضا افزایش داشته است اما قیمت برنج خارجی را در بازار کنترل خواهیم کرد.

پربیننده ترین هر عدد تخم ۱۶۰۰ تومان شد لایحه احیای جهاد سازندگی به زودی به دولت ارایه می شود ماهیگیری دسته جمعی در بابلسر + عکس برداشت و فرآوری پسته در جاجرم در خراسان شمالی + عکس تنظیم بازار محصولات کشاورزی در وزارت جهاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیدجواد ساداتی نژاد کالاهای اساسی جهاد کشاورزی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟