Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا پور ابراهیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: گزارش‌های تخصصی کمیسیون اقتصادی طبق قانون باید در صحن قرائت شود اما من دلیل عدم قرائت گزارش‌ کمیسیون اقتصادی در مورد موضوع مهم رمزارزها را متوجه نمی‌شوم، چرا که قرائت این گزارش هر هفته به عقب می‌افتد لذا از رییس و هیأت رییسه مجلس درخواست پیگیری این امر را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین درخواستمان از دولت این است که با توجه به ضرورت بازگشت به شرایط قبلی در فروش نفت، این امر علیرغم وجود تحریم‌ها، نیازمند اهتمام دولت است لذا از وزیر نفت و رییس جمهور درخواست دارم به مسئله فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی از این طریق توجه ویژه کنند. 

پورابراهیمی در ادامه تاکید کرد: توقف بورس نفت و انرژی و سایر محصولات نفتی که قابلیت عرضه دارند، استمرار پیدا کرده است. آقای وزیر نفت، نخستین اقدام شما باید گشایش در حوزه فروش نفت خام باشد و این فروش را از حالت سنتی خارج کنید تا فروش نفت خام کشور کاملا تخصصی و از طریق بورس انرژی عملیاتی شود.

قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: در رابطه با تبصره (۱) ماده (۴۵) آیین نامه داخلی مربوط به قرائت گزارش کمیسیون‌ها در صحن باید بگویم طبق این تبصره، کمیسیون‌ها می‌توانند اگر اصلاحاتی جزئی وجود دارد همراه با گزارش بیاورند اما متأسفانه رسم شده طرحی را ضمیمه این تبصره می‌کنند و به صحن ارائه می‌دهند، در واقع می‌خواهند مسیر ارائه طرح‌ها و لوایح را دور بزنند که ما این روند را قبول نداریم، لذا اگر پیشنهادی می‌خواهد به همراه گزارش‌ها بیاید باید مسیر لوایح و طرح‌ها را طی کند. مسئله رمزارزها نیز در دستور کار هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی قرار دارد و قرائت خواهد شد.

پربیننده ترین شرایط رتبه بندی معلمان تغییر می کند؟ پاییز امسال کمبود آب جدی است ۶شرط استفاده از یارانه شبه نقد به جای یارانه نقدی نامه مهم پورابراهیمی به رییس جمهور با محوریت بورس انرژی بازگشایی مدارس منوط به واکسینه شدن معلمان است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی مجلس شورای اسلامی کمیسیون اقتصادی فروش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • جم رکورد فروش را شکست
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد