Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@15:19:07 GMT

مردم خواهان اقدام عملی با ناقضان ضوابط بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۵۰۶۰

مردم خواهان اقدام عملی با ناقضان ضوابط بهداشتی

مسئول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا خراسان جنوبی گفت: مردم خواهان اقدام عملی با خاطیان و ناقضان ضوابط بهداشتی هستند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ خوش خبر با بیان این مطلب در ستاد مدیریت بیماری کرونای استان خاطرنشان کرد: با عنایت به اشراف مردم به اهمیت رعایت ضوابط بهداشتی و تأثیر آن بر میزان شیوع بیماری، تخطی از پروتکل ها قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که درخصوص رعایت مسایل بهداشتی در نانوایی ها، جایگاه های سوخت، تاکسی ها و اتوبوس های واحد نگرانی هایی هست، تصریح نمود: این موضوع در دستور کار کمیته امنیتی و انتظامی قرار گرفته و نظارت ها به شکل جدی در حال انجام است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به موضوع دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی مجاز به استفاده از قانون دورکاری نیستند.
خوش خبر با اشاره به این که در برخی حوزه ها این اتفاق افتاده و مدیران و معاونین از دورکاری استفاده کرده اند، تأکید کرد: این موضوع قابل قبول نیست و تذکرهای لازم در این زمینه به افراد خاطی داده شده است.
وی با بیان این که به روزهای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نزدیک می شویم، گفت: موضوع بازدید میدانی از محیط های آموزشی و نظارت بر شرایط موجود و استاندارد سازی در راستای رعایت ضوابط بهداشتی در زمان حضور دانش آموزان و دانشجویان از مواردی است که به طور ویژه در دستور کار کمیته امنیتی انتظامی قرار گرفته است.
معاون استاندار تصریح نمود: به استناد گزارش های مردمی در برخی مناطق در مراسم عزاداری دهه اول محرم، بی توجهی هایی رقم خورده و ضوابط بهداشتی رعایت نشده و نگرانی های مردم را به همراه داشته است.
خوش خبر گفت: بنا به مصوبه کمیته امنیتی و انتظامی مقرر شد تبلیغات اسلامی به عنوان متولی کار این موضوع را پیگیری نماید و چنانچه به هر شکل انحرافی از ضوابط رخ داده باشد، موارد به مراجع اعلام شوند.
وی از نامه های متعدد اشخاص حقوقی برای تقاضای واکسیناسیون کارکنان مجموعه های مختلف گفت و اظهار داشت: این درخواست ها به دانشگاه علوم پزشکی ارجاع می شود و مطالبه ما از مجموعه دانشگاه این است که نتایج به دستگاه ها اعلام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد کرونا استان خراسان جنوبی ضوابط بهداشتی کمیته امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جریان دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز به کار هیئت امنای محلات اظهار کرد: در کنار هیئت امنا، معتمدین محلی همکاری لازم را خواهند داشت تا یک ظرفیت جدیدی برای خدمت به مردم شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: مدیریت جدید مبنای خود را مشارکت مردم قرار داده است تا در سطح عمومی و نخبگان این مشارکت ایجاد شود.امروز شاهدیم که جمع هیئت امنا فعالیت خود را آغاز تا بار دیگر مردم‌سالاری دینی شکل بگیرد.

زاکانی در ادامه سخنانش به نامگذاری سال 1403 از سوی رهبر انقلاب اشاره کرده و ادامه داد: توجه شورای ششم و مدیریت برگرفته از آن استفاده از ظرفیت‌های مختلف با مشارکت مردم است و با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنای حرکت ما بر همین مسئله خواهد بود.

وی ادامه داد‌: یکی از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری به صورت ویژه به آن توجه شده است استفاده از نظرات مردم در اجرای طرح‌های شهری است که بر همین اساس طرح "من شهردارم" در این دوره شکل گرفت که برای نخستین بار در سال 1401، 2080 طرح به معرض نمایش گذاشته شد که 350 هزار نفر از شهروندان برای انتخاب این طرح‌ها مشارکت کردند که در نهایت 1462 طرح توسط شهروندان در سطح مناطق انتخاب و اعتبار حدود 4 هزار میلیاردی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.

شهردار تهران افزود: در سال 1402 مشارکت شهروندان از 350 هزار نفر به یک میلیون و 352 هزار نفر رسید و بالغ بر 3 هزار و 300 طرح در معرض انتخاب مردم قرار گرفت و 8 هزار میلیارد تومان نیز برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.

زاکانی تصریح کرد: امروز شاهد طرح جدیدی در سطح شهر تهران هستیم و ان‌شاءالله این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد و همکاری هیئت امنای محلات را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 347 سرای محله در شهر تهران داریم که این مجموعه‌ها تبدیل به قرارگاه‌های محلی خواهند شد و ذیل هیئت امنای محلات مدیریت محله و 11 خانه جهادی شکل خواهند گرفت، افزود: تهران در بعد بهداشتی فقیرترین شهر در بین شهرهای کشور است، ان‌شاءالله خانه‌های سلامت و تندرستی نیز ذیل هیئت امنای محلات شکل خواهند گرفت و در ادامه نیز ما شاهد تشکیل کانون‌های جهادی سلامت خواهیم بود.

شهردار تهران در پایان با اشاره مجدد به آغاز به کار هیئت امنای محلات تصریح کرد: ان‌شاءالله از این ظرفیت بزرگ استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران