Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:13:20 GMT

۲۰۳ دستگاه خودروی توقیفی رسوبی در زنجان ترخیص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۵۰۹۴

۲۰۳ دستگاه خودروی توقیفی رسوبی در زنجان ترخیص شد

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی از ۱۸ خرداد ماه امسال در این استان آغاز شده است که با تصمیمات اتخاذ شده زمان این طرح تا ۱۸ مهرماه سالجاری تمدید شده است.

وی با بیان اینکه استقبال از این طرح چندان زیاد نیست و مشمولان بهتر است این فرصت را از دست ندهند، اظهار داشت: این طرح مشمول خودروهایی که بنا به دستور قضایی توقیف شده‌اند نمی‌شود و به منظور ترخیص آنها نیاز به دستور قضایی بوده و لازم است صاحبان آنها از طریق قانون عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی با اشاره به اینکه خودروهای توقیفی قبل از ۹۹/۱۲/۲۹ مشمول طرح ترخیص می شوند به سن فرسودگی خودروها اشاره و تصریح کرد: سن خودروهای شخصی شامل "سواری، استیشن و سواری کار"، کامیون کشنده و انواع باربری و مسافری ۲۵ سال، سواری های دولتی، وانت، اتوبوس برون شهری و مینی بوس، میدل باس درون شهری و برون شهری دیزلی ۱۵ سال و سواری تاکسی استیشن ون و سواری کار، اتوبوس درون شهری دیزلی و موتورسیکلت ۱۰ سال در نظر گرفته شده است و خودروهایی که هیچ‌گونه سابقه‌ای در سامانه شماره‌گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی هستند.

وی، افزود: متقاضیان برای ترخیص خودروهای توقیفی در پارکینگ های پلیس می توانند به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند، گفت: به منظور ارایه سریع خدمات ناشی از این طرح به متقاضیان، هرگونه تشریفات اضافی حذف شده است و هزینه حمل و پارکینگ نیز با تعرفه سال ۹۴ محاسبه و دریافت خواهد شد.  

خلجی، اظهار داشت: امکان تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله، امکان ترخیص برای متقاضیان فاقد گواهینامه و بیمه نامه شخص ثالث، هماهنگی با شرکت های بیمه برای ایجاد امکان بخشودگی جریمه دیرکرد، تمدید و تقسیط هزینه بیمه، ترخیص خودرو با ارائه مدارک مالکیت از سوی مالک یا نماینده قانونی وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ، عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری، طرح ترافیک و عوارض آزاد راهی ازجمله امتیازات این طرح است.

برچسب‌ها خودرو انتظامی زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو انتظامی زنجان خودرو انتظامی زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف ی کدستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی سواری پرشیا در محور ارومیه_سرو ۶ مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع یک فقره تصادف در محور بین‌المللی ارومیه- سرو خبر داد.

وی در این راستا افزود: بعد از ظهر امروز در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750544

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو