Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:48:58 GMT

استقلال تاجیکستان در لباس تیم برانکو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۵۴۳۱

استقلال تاجیکستان در لباس تیم برانکو (عکس)

با بازگشت مدافع مصدوم استقلال تاجیکستان، این تیم با قدرت بیشتری به استقبال دیدار با پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال تاجیکستان شب گذشته و پس از اینکه تمرین پرسپولیس به اتمام رسید، یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه برگزار کرد؛ همان استادیومی که قرار است میزبان دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جلسه تمرینی در حالی برگزار شد که عصر دیروز باشگاه استقلال تاجیکستان در خبری مبهم، حضور یک سرمربی جدید را در تیمش اعلام کرد که شائبه اخراج ویتالی لوچنکو را به وجود آورد اما در نهایت مشخص شد که مبین ارگاشف باتوجه به مدرک پرو لایسنس تنها برای حضور روی نیمکت، استخدام شده است.

 

استقلال دوشنبه که احتمالا روز سه شنبه با پیراهن قرمز رنگ مقابل پرسپولیس حاضر خواهد شد، در این تمرین هم پیراهن‌های چهارخانه قرمز و سفید رنگ داشت که مشابه کیت تیم ملی کرواسی بود.

 

* مدافع محروم؛ حسرت بزرگ مستر ویتالی
استقلال در این بازی آندری میسچنکو را در اختیار نخواهد داشت. این مدافع اوکراینی که در مرحله گروهی فیکس بود، بهترین بازیکن خارجی استقلال محسوب می‌شود اما به خاطر دریافت دو کارت زرد در بازی با شباب الاهلی و آلمالیق، نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

 

 

* آرامش در اردو، با بازگشت مدافع مصدوم
جدی‌ترین نگرانی ویتالی لوچنکو سرمربی استقلال، مصدومیت زوئیر جورابوئف بود که در آخرین بازی تیمش اتفاق افتاد. اما او پس از چند جلسه غیبت در تمرینات، روز گذشته در استادیوم مرکزی دوشنبه پا به توپ شد تا مشخص شود می‌تواند تیمش را همراهی کند. با بازگشت او، حالا باید دید در الکسی لارین و زوئیر جورابوئف، چه کسی بازی خواهد کرد؟

 

 

* برادران جلیلوف و ماموریت متفاوت مقابل پرسپولیس
منوچهر و علیشهر جلیلوف بهترین‌های استقلال تاجیکستان محسوب می‌شوند. علیشهر که با شماره ۱۰ در ترکیب این تیم حضور دارد، در پست هافبک تدافعی و مرکزی بازی می‌کند و در انتقال توپ نقشی مهم دارد. او همان بازیکنی است که گل حساس دقیقه ۹۰+۶ را در مقابل شباب الاهلی به ثمر رساند. اما منوچهر با شماره ۶۳ در خط حمله تیمش حاضر است و به عنوان مهاجم سایه، از خطرات جدی علیه دروازه پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

 

* لوچنکو در تمرین؛ سرمربی جدید کجاست؟
ویتالی لوچنکو در بازی با پرسپولیس نیز تیم استقلال تاجیکستان را همراهی خواهد کرد. این سرمربی باتجربه روز گذشته تلاش کرد تا تیمش را آماده بازی با پرسپولیس کند؛ این احتمالا مهم ترین بازی فوتبال او محسوب می‌شود و پیروزی در آن یک موفقیت بزرگ برای این مربی ۴۹ ساله خواهد بود.

 

استقلال تاجیکستان تاجیکستان پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تاجیکستان تاجیکستان پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا استقلال تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم