Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد، سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به نشست صبح امروز با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌ریاست علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس در خصوص موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی که در کمیسیون تلفیق برگزار شد، گفت: در این نشست گزارشی از نحوه تأمین و تنظیم بازار کالاهای اساسی به نمایندگان ارائه و دغدغه نمایندگان در خصوص بازار کالاهای اساسی شنیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تمام تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که به‌کمک انجمن‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی بتواند بازار را مدیریت کند، افزود: جلسه‌ای هم با تشکل‌های بخش کشاورزی در همین راستا برگزار شد که این جلسات را قطعاً استمرار خواهیم داد؛ اعتقاد داریم ظرفیت و قدرت تشکل‌ها باید در تنظیم بازار به‌کار گرفته شود.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: در بحث برنج نیز که یکی دیگر از کالاهای اساسی مهم برای مردم است و از اصلی‌ترین دغدغه‌های امروز نمایندگان نیز بود، در صورت نیاز همچنان عرضه برنج خارجی از سوی شرکت بازرگانی دولتی را استمرار خواهیم داد تا قیمت برنج در بازار کنترل شود.

وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: البته به‌دلیل خشکسالی‌ها در تولید برنج ایرانی 18 درصد کاهش تولید را شاهد خواهیم بود که طبیعتاً قیمت برنج به‌دلیل وضعیت عرضه و تقاضا افزایش داشته است اما قیمت برنج خارجی را در بازار کنترل خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر واردات برنج خارجی بازرگانی دولتی ایران وزیر جهاد کشاورزی برنج اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: قیمت برنج ایرانی ۹ درصد کاهش یافت

در فهرست قبلی دانه‌های روغنی مَشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی بود اما روغن خام در این لیست قرار نداشت که با اصلاحیه صورت گرفته به همراه برنج به این لیست اضافه شد.

کد خبر: 1229615 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • آغاز نشاء ارگانیک برنج در مازندران
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است