Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:50:54 GMT

آنالیز درست حریف، مرا جنگنده‌تر کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۵۷۸۷

آنالیز درست حریف، مرا جنگنده‌تر کرد

زهرا نعمتی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو عنوان کرد: پشتیبانی خوب خانواده ورزش تیر و کمان و اعضای کمیته پارالمپیک موجب شد آنالیز درستی از بازی حریف داشته باشم و موفق شوم.

به گزارش برنا، سعید افروز، دارنده مدال طلای پرتاپ نیزه در پارالمپیک 2020 توکیو و زهرا نعمتی، دارنده مدال طلای رشته تیر و کمان پارالمپیک 2020 توکیو در ارتباط تلفنی با برنامه « ورزش بدون ویرایش » درباره عملکرد کاروان کشورمان در پارالمپیک 2020 ژاپن گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید افروز در ابتدا درباره رکورد خود در پاراالمپیک توکیو اظهار کرد: تمرینات تخصصی را در طول چهارسال گذشته به بهترین شکل انجام داده بودم و پس از اعزام به توکیو، تمرینات خود را ادامه دادم. هنگام تمرین به همراه مربی، عملکرد ورزشکاران دیگر را آنالیز کردیم و متوجه شدیم هیچ یک از افراد موفق به پرتاپ بیش از 35 متر نشده‌اند، به همین جهت برنامه ریزی برای ثبت رکورد 40متر انجام شد.

وی با بیان این که تدوین سیاست‌ها برای مسابقات پارالمپیک سه سال پیش انجام شد، عنوان کرد: طی برنامه ریزی دقیق، اردوهایی برگزار شد و تمام بازیکنانی که شانس دریافت مدال داشتند در آن حاضر شدند و برای هر ورزشکار در رشته تخصصی خود، مربی به کار گرفتند.

دارنده مدال طلای پرتاپ نیزه پارالمپیک یادآور شد: در طول مدت اردوها به همه ورزشکاران علاوه بر حقوق، هزینه رفت و آمد و تجهیزات ورزشی هم پرداخت می‌شد و امکانات رفاهی در اختیار ورزشکاران بود.

افروز به موضوع اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی اشاره کرد و گفت: بنده با مدرک کارشناسی ارشد ریاضی، شغل مناسب ندارم و بسیاری از ورزشکاران هم در وضعیت من هستند. این در حالی است که برای تمرین بدون دغدغه و استرس، شغل مناسب و منبع درآمد مطلوب شرط اساسی به شمار می‌رود.

در ادامه برنامه «ورزش بدون ویرایش »، زهرا نعمتی با بیان این که رقابت‌های پارالمپیک توکیو یکی از سخت ترین مسابقاتش بوده است، اظهار کرد: از آنجایی که می‌خواستیم یک رویداد تاریخی را رقم بزنیم که تا آن زمان رخ نداده بود از لحاظ ذهنی و جسمی تحت فشار زیادی قرار داشتیم.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و وقفه در تمرینات و هزینه‌های بیشتری که برای آمادگی رقابت‌ها صرف شد می‌توان گفت سال گذشته سال بسیار سخت و پر تنشی بود.

قهرمان پارالمپیک توکیو درباره سطح مسابقات گفت: من آنالیز خوبی درباره حریفان خود در پارالمپیک داشتم و به همین دلیل توانستم بر رقبای خود چیره شوم. شاید بازیکنان کشورهای چین و ایتالیا که حریف من بودند، به دلیل این که شناخت درستی از بازیکن مقابل خود نداشتند از دور رقابت‌ها حذف شود.

نعمتی در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو درباره کیفیت اردوهای برگزار شده برای پارالمپیک عنوان کرد: افرادی که در ورزش بتوان به آنها تکیه کرد انگشت شمارند، به همین دلیل از آقای هادی رضایی می‌خواهیم که همچنان همراه ما باشند.

وی تاکید کرد: در این دوره از رقابت‌ها تنها نبودم، خانواده ورزش تیر و کمان و خانواده پارالمپیک در کنار من بودند و همه این شرایط خوب موجب شد بر خلاف شرایط سخت و وضعیت اپیدمی، برنامه ریزی‌ها به دقت پیش روند و بتوانیم پرچم میهن را برفراشته کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیر و کمان ژاپن اشتغال کارشناسی ارشد درآمد ویروس چین ایتالیا خانواده زهرا نعمتی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رادیو که از چندی پیش در بیمارستان بستری بود، صبح امروز درگذشت. او معتقد بود «سکوت در رادیو معنی ندارد. اگر بخواهید پنج ثانبه در رادیو سکوت باشد، همه می‌پرسند چه اتفاقی افتاده است. پس باید همواره با مخاطب ارتباط داشته باشیم و کاری کنیم که همراه ما باشند.»

به گزارش ایسنا، مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز ١٢ اردیبهشت در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت، اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم
  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد