Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:22:01 GMT

دو حکم جدید وزیر نفت برای علیرضا ضیغمی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۵۹۲۲

دو حکم جدید وزیر نفت برای علیرضا ضیغمی

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد اوجی وزیر نفت طی حکمی علیرضا ضیغمی را به عنوان عضو «کارگروه مشورتی تشخیص عدم مغایرت مصوبات هیئت مدیره شرکت ملی نفت با قوانین، مقررات، سیاست‌ها و راهبرد‌های وزارت نفت» منصوب کرد.

در حکم جواد اوجی به علیرضا ضیغمی آمده است:

«با عنایت به اجرای تبصره (۳) ماده (۴۰) قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران (مصوب مجلس شورای اسلامی طی سال ۱۳۹۵)، در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ کارگروهی با عنوان «کارگروه مشورتی تشخیص عدم مغایرت مصوبات هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران با قوانین، مقررات، سیاست‌ها و راهبرد‌های وزارت نفت» تشکیل گردید؛ لذا نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به عنوان عضو این کارگروه تعیین می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خاتمه نیز از زحمات جناب آقای ابراهیم اصغرزاده در مدت عهده‌داری مسئولیت، تقدیر می‌نمایم و از خداوند متعال برای ایشان سعادت و توفیق را مسئلت دارم.»

وزیر نفت همچنین ضیغمی را در حکم جداگانه‌ای به عنوان عضو هیئت امنای صندوق بازنشستگی صنعت نفت نیز منصوب کرد.

«نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و به استناد جزء (۶) ماده (۸) اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت موضوع تصویب‌نامه شماره ۹۷۰۵۹/ت۵۶۸۹۶هـ تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ هیئت محترم وزیران، به موجب این حکم به‌ عنوان عضو هیئت امنای صندوق بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت منصوب می‌شوید.

در خاتمه نیز از زحمات جناب آقای محمد آقایی تبریزی در مدت عهده‌داری مسئولیت، تقدیر می‌نمایم و از خداوند متعال برای ایشان سعادت و توفیق را مسئلت دارم.»

گفتنی است؛ ضیغمی در گذشته مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نفت وزارت نفت جواد اوجی عنوان عضو شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری آمده است :

«با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد