Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:44:56 GMT

اجرای طرح مردم‌یاری مرکز آموزش ۰۵ کرمان در بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۵۹۶۴

اجرای طرح مردم‌یاری مرکز آموزش ۰۵ کرمان در بحران کرونا

سرهنگ منصور رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان بلافاصله پس از شیوع بیماری کرونا و همزمان با دریافت منویات مقام معظم رهبری، پا به پای مردم و در کنار مردم بوده و همکاری صمیمانه‌ای با اجرای طرح‌های مردم‌یاری در جهت سلامت مردم و بهبودی بیماران کرونایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برپایی چندین ایستگاه سلامت و پایش و طرح غربالگری با هدف مدیریت و کنترل بیماری کرونا در سطح شهر و اطراف شهر کرمان با همراهی کادر درمان مرکز آموزش به‌عنوان یکی از طرح‌های مردم‌یاری در زمان شیوع ویروس کرونا توسط مرکز خبر داد و افزود: به‌عنوان نمونه با اجرای طرح پایش سلامت مقابله با کرونا در شهر ماهان، از حدود ۴۰ روستای آن با کادر درمان مرکز آموزش سرکشی و افراد مورد نظر شناسایی و خدمات قابل توجهی در جهت بهبود سلامتی مردم و کنترل کرونا انجام شد.

فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید سرلشکر علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان به اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه به‌عنوان یکی دیگر از طرح‌های مردم‌یاری توسط مرکز آموزش اشاره و عنوان کرد: از دیگر طرح‌های مردم یاری مرکز، اجرای طرح رزمایش کمک‌های مومنانه است که بسته‌های معیشتی و سلامتی در سه مرحله میان نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شد.

رحمانی عنوان کرد: حدود ۴۰ هزار عدد ماسک به سربازان آموزشی، پرسنل داخلی مرکز و بخصوص مردم نیازمند در طرح مردم یاری توسط مرکز واگذار شد، هم‌اکنون ۱۰ نفر از پرسنل مرکز آموزش، که جزء کادر درمان مرکز آموزش هستند در بیمارستان امام حسین ارتش کرمان جهت ارائه خدمت به بیماران کرونایی مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در کنار مردم در تمامی بحران‌ها خواهیم ماند و این جمله که ارتش فدای ملت است را به منصه ظهور خواهیم رساند

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان آموزش شهید بحران طرح های مردم یاری مرکز آموزش اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان گفت: مطالعات ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری و پخش سیلاب شهرستان در دستور کار قرار گرفته و منابع طبیعی باید با کمک آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و مشارکت بخش صنعتی، این طرح‌ها را با هدف کنترل سیل اجرا کند.
منصور شیشه فروش عملکرد مدیریت بحران این شهرستان‌ها را در کنترل سیلاب هفته گذشته مطلوب دانست و افزود: آب منطقه‌ای شهرستان باید در خصوص ایمن سازی، اصلاح و ایجاد شیب مناسب کانال مهیار اقدام کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند