Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:05:04 GMT

این فریم‌های دوست‌داشتنی را حتما ببینید

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۶۰۴۸

از روز گذشته دور جدید تمرینات تیم فوتبال زنان ملوان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه" هر چند هنوز تکلیف برگزاری فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران مشخص نشده و گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در حال حاضر در کشور لیتوانی، در حال حاضر مشغول قضاوت در تورنمنت جام جهانی فوتسال است، اما خبرهای غیر رسمی حاکی از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان در دهه پایانی مهرماه دارد؛ از این حیث تیم‌های شرکت‌کننده به صورت چراغ خاموش فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما تیم فوتبال زنان ملوان یک گام جلوتر از سایر رقبای خود است و آن‌ها با معصومه جهانچی سرمربی فصل گذشته خود و بازیکنانی که در اختیار داشتند، برای فصل جدید تمرینات خود را از روز گذشته آغاز کردند تا بتوانند با آمادگی حداکثری و در شرایطی ایده‌آل فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان را آغاز کنند؛ پیش از آغاز تمرینات، تست استعدادیابی برای جذب دختران مستعد انزلی‌چی هم توسط کادرفنی ملوان انجام شد.

 

دیروز (شنبه) اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال زنان ملوان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران به سبک همیشه و در لبِ ساحل دریای خزر آغاز شد؛ تمرینات طراحی شده از سوی کادرفنی ملوان باعث شد تا بازیکنان به داخل آب هم بروند و عکس‌های ویژه و جالب‌توجهی از سوی عکاس باشگاه ملوان شکار شود، تصاویری که شاید کمتر نظیر آن را در فوتبال ایران نظاره‌گر باشیم.

عکاس: معصومه کاظمی - باشگاه ملوان

 

 

 

 

 

 

 

 

فوتبال بانوان بانوان ملوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان بانوان ملوان فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، جدال ۲تیم سپاهان و ملوان در این سالیان تبدیل به یک نبرد کلاسیک و جذاب شده است.

ملوان فصل گذشته با مساوی غیرمنتظره‌ای که در اصفهان از سپاهان گرفت، باعث قهرمانی پرسپولیس شد و جام را از کف طلایی‌پوشان ربود. آنها در بازی رفت امسال هم برتری‌شان را در خانه سپاهان تکرار کردند تا رسما به گربه‌سیاه تیم اصفهانی تبدیل شوند. ملوان که یکی از بهترین فصول خود را پشت سر می‌گذارد، در مسابقه برگشت نیز از حریف پیش افتاد اما در ادامه ۲گل خورد و باخت.

حالا اما با قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، ۲تیم دوباره به هم خورده‌اند؛ مسابقه‌ای به میزبانی سپاهان که قطعا یک حذف‌شده خواهد داشت و فصل جدیدی از رویارویی این ۲تیم ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌آید. ببینیم این بار چه می‌شود.

کد خبر 848623 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ملوان بندر انزلی جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • این غذاهای دوست‌داشتنی دشمن مغزتان هستند؛ فراموشی در ۷۰ سالگی در انتظارتان است
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال خوزستان و ملوان‌ از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!