Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:14:59 GMT

کشف ۸ فقره سرقت در همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۶۰۷۹

کشف ۸ فقره سرقت در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی اسد بیگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر این که یک سارق اقدام به سرقت طلاجات، لب تاپ و گوشی موبایل از منزل کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی، یک سارق حرفه‌ای در این خصوص شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل او اموال مسروقه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسد بیگی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجه با دلایل و مستندات، به ۸ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که کلیه محل‌های سرقت و مالباختگان با راهنمایی متهم شناسایی و یک خریدار اموال مسروقه نیز در یک عملیات مجزا دستگیر شد، گفت: همشهریان محترم، از قرار دادن پول نقد و طلاجات در منزل خودداری کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی سارق منزل پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد