Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:53:13 GMT

دانشجویان گیلان برای دریافت واکسن ثبت نام کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۶۱۳۶

دانشجویان گیلان برای دریافت واکسن ثبت نام کنند

دکتر فردین مهرابیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های دولتی و غیردولتی استان گیلان در سامانه https://salamat.gov.ir  ثبت نام کنند تا مکان و زمان واکسیناسیون آنان اعلام شود.

وی با بیان اینکه نوع واکسن برای دانشجویان از قبل تعیین نمی شود، اضافه کرد: هر واکسنی که در اختیار باشد، به دانشجویان تزریق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون طی روزهای اخیر در گیلان به ویژه امروز "یکشنبه"  اظهار داشت: امروز ۲۷۶ پایگاه واکسیناسیون در این استان برای تزریق گروه های هدف فعال است در حالیکه روز گذشته ۲۴۰ پایگاه فعالیت داشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان داشت: ۷۲ مرکز واکسیناسیون برای تزریق گروه های هدف امروز در شهرستان رشت فعال است.

وی در ادامه با اشاره به روند کاهشی مبتلایان کرونا در گیلان گفت: هم اکنون ۸۰۷ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری بوده و ۱۵۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

بر اساس آخرین آمار تاکنون،  ۷۲۰ هزار و ۶۰۸ هزار نفر شامل ۴. ۳۵ درصد از جامعه هدف "بالای ۱۸ سال" گیلان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و پوشش کلی واکسیناسیون با ۴۶۴ هزار و ۱۹۲ نفر به ۸. ۲۲ درصد رسیده است.

بر اساس تازه ترین ارزیابی نرم افزار ماسک شهرستان های لنگرود، آستانه اشرفیه ، صومعه سرا، بندرانزلی، آستارا، سیاهکل، لاهیجان، رشت، خمام، رودبار، ماسال ، تالش ، رودسر، شفت، فومن و رضوانشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان املش نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد. 

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استان های درگیر شیوع کرونا در کشور بود.

استان گیلان دارای افزون بر یکصد هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی و غیردولتی است.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند