Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حبیبا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: بنا بر جدول زمانبندی و امکانات موجود هم اکنون به صورت روزانه یک هزار نفر از گروه های دانشجویی اعلام شده در این دانشگاه واکسینه می شوند.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش امکانات و مکان های تزریق واکسن در دانشگاه هستیم، اظهار داشت: به تعداد زیادی از دانشجویان واکسینه شده، دز دوم واکسن کرونا نیز تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه در مجموع دارای ۵۰ هزار نفر شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان است که از این تعداد ۳۵ هزار نفر در نوبت تزریق واکسن کرونا هستند.

حبیبا در ادامه با اشاره به اینکه از آمار ۵۰ هزار نفر خانواده دانشگاه حدود هشت هزار نفر را اساتید، هیات علمی و کارکنان تشکیل می دهند، افزود: با توجه به فرصت زمانی محدود پیش رو برای شروع کلاس های دانشجویان قطعا ترم مهرماه نیز به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص آمار فوتی های دانشگاهیان این دانشگاه اظهار داشت: به دلیل غیرحضوری شدن امور دانشگاه، آمار دقیقی از دانشجویان، اساتید یا کارکنان فوت شده بر اثر ابتلا به کرونا در دست نیست.

برگزاری حضوری کلاس‌ها منوط به واکسینه شدن همه دانشگاهیان و خانواده آنها است

وی با بیان اینکه تاکنون به تمامی دانشجویان خوابگاهی واکسن کرونا تزریق شده است، اظهار داشت: به رغم آمادگی موجود برای برگزاری حضوری کلاس های دانشگاه، تا اتمام واکسینه شدن خانواده دانشگاهیان و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا امکان بازگشایی حضوری وجود نخواهد داشت.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته هم اکنون بیشتر اساتید و کارکنان غیر از برخی که در مرخصی تابستانی بوده اند، واکسینه شدند.

حبیبا اظهار داشت: هم اکنون هیچ مشکلی در زمینه تهیه واکسن وجود ندارد اما به دنبال افزایش واکسیناسیون روزانه هستیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشجو اختصاصی ایرنا واکسیناسیون واکسن کرونا دانشگاه تهران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشجو اختصاصی ایرنا ویروس کرونا دانشجو اختصاصی ایرنا واکسیناسیون واکسن کرونا دانشگاه تهران دانشگاه تهران واکسن کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا