Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه( ۲۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس ضمن تشکر از دولت برای تسریع روند واکسیناسیون عمومی و سفر رئیس جمهور به استان‌های مختلف، گفت: این روزها امید مردم به مجلس و دولت است و این در حالی است که هر روز قیمت ارزاق عمومی چندین برابر افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دو هفته گذشته تاکنون پول برق مردم ۴ تا ۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: بی تردید افزایش قیمت ارزاق عمومی و حتی برق ظلم به مردم است که باید هرچه سریع تر جلوی آن گرفته شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تاکید کرد: هم اکنون باید این موضوع روشن شود که چرا وزارت نیرو در ابتدای فعالیت این دولت قیمت برق را تا این اندازه افزایش داده است.

کد خبر 5302815

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم صومعه سرا مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو سفر استانی قیمت برق مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف افغانستان حسین امیر عبداللهیان وزارت امور خارجه نیروی دریایی ارتش ایالات متحده امریکا جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی وزارت جهاد کشاورزی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه در کاخ ملی این‌کشور تاکید کرد: ایالات متحده متعهد می‌شود از حقوق بشر در جهان دفاع کند؛ اما در مقابل دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می‌کنند، با خشونت رفتار کرد.

رئیس جمهور مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت: شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع‌تر باشید.

وی ادامه داد: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد، دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

اوبرادور با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، تاکید کرد که آمریکا در زمینه مسائل پولی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.
 

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار