Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:44:34 GMT

سقف تسهیلات مسکن جوانان در اهواز ۸،۵ میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۶۲۷۶

سقف تسهیلات مسکن جوانان در اهواز ۸،۵ میلیارد ریال است

علی اصغر نادری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موافقت شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بانک مسکن مبنی بر افزایش سقف تسهیلات حساب پس انداز جوانان با بیان اینکه حساب پس انداز مسکن جوانان یک حساب پس انداز با نگاهی بلند مدت برای تامین منزل مسکونی است اظهار داشت: این تصمیم با هدف تامین آتیه فرزندان در حوزه مسکن اتخاذ شده تا دغدغه خانواده‌ها برای مسکن فرزندانشان از مسیر پس انداز تحقق پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان در خصوص حساب جوانان نیز گفت: حساب پس انداز مسکن جوانان یکی از انواع حساب‌های سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بوده که دارنده حساب قادر است با رعایت برنامه سپرده گذاری ارائه شده توسط بانک در بلند مدت از مزایا و تسهیلات ویژه حساب مذکور برخوردار شود.

نادری ادامه‌ داد: مدت انتظار برای دریافت وام مسکن جوانان بین پنج تا ۱۵  سال است ولی برای دریافت حداکثر سقف این تسهیلات یعنی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اهواز و هفت میلیارد ریال برای سایر شهرهای استان باید مدت ۱۵ سال منتظر بود.

برچسب‌ها بانک مسکن خوزستان اهواز وام مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک مسکن خوزستان اهواز بانک مسکن خوزستان اهواز وام مسکن حساب پس انداز مسکن جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند

حسن نورانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید «غلامعلی عشیری لیوسی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، شناسایی و به دامان شهر رجعت کرده بود، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم قدرشناس دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر شهید عشیری صبح امروز از حسینیه ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در مکانی که پیشتر به عنوان یادبود برای وی ساخته شده بود، در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

وی گفت: شهید پور عزیز پور محمدی نیز در قطعه دوم گلزار شهدای اهواز و کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند